Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

voetje cupspiegels, juist en een stekker

14 jul 2007 13:18

is dit wel de juiste voet? en er komen geen draden uit maar er zit een soort stekker .... ?

Afbeelding

14 jul 2007 13:41

Zijn IMO geen Porsche 964 cupspiegels :idea:

Bij 'n 964 Cupspiegel zitten net als bij de Flaporen de stekkers achter het spiegelglas ...

... heb je 'n speciaal apparaatje voor nodig - om die kleine "stekkertjes" uit de grote stekker te halen - dan kan je de kabeltjes uit het spiegelhuis 'frutselen' - en bij je nieuwe - juiste cup-spiegels eerst de draden in het huis 'frutselen' en dan weer de stekker in elkaar zetten :wink:

Succes .... :!:

14 jul 2007 13:52

Dat jij alleen de oude versie kent betekent niet dat geen 964 spiegels zijn :mrgreen:

14 jul 2007 13:57

uhh kan het niet helemaal volgen geloof ik

14 jul 2007 14:07

voor zover ik het begrijp nieuwe cup spiegels met andere aansluiting en dat lijkt me op te lossen.

Dit lijkt mij een makkelijkere manier waneer deze aangesloten moet worden.

robert

14 jul 2007 14:23

Renntech schreef:Dat jij alleen de oude versie kent betekent niet dat geen 964 spiegels zijn :mrgreen:

:oops: ... maar ik heb dan ook niet gezegd dat het zo is :wink:

rob964.c4 schreef:Dit lijkt mij een makkelijkere manier waneer deze aangesloten moet worden.

Bij het nieuwe type dan wel ... maar als je van flaporen naar 'nieuwe' type cupspiegels gaat iets minder :roll:

BS schreef:uhh kan het niet helemaal volgen geloof ik

Je hebt dus blijkbaar het nieuwere type Cupspiegel, waarvan ik niet wist dat die bestonden ... je zult nu aan de draden die uit je deur komen 'n stekker moeten maken die in jouw nieuwe spiegels past :!: .... of je nieuwe type's verruilen voor oudere types :idea: ... maar ook dan is het best nog wel 'n klus :shock:
Plaats een reactie