Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Accu leeg, nieuwe Accu nu doet m'n Alarm raar!

21 jul 2007 15:28

Hallo,

Mijn 964C4 had laatst, omdat ik er lang niet in gereden had(shame on me), een lege accu.. Ik een nieuwe accu gehaald, start weer prima! Maar nu gaat mijn alarm af als ik hem op slot wil zetten! :shock:
Met de afstandsbediening of met de sleutel het maakt niet uit, hij begint meteen te loeien. Heb de accu een nachtje weer losgehad, geen resultaat.. Auto start nog steeds gewoon trouwens.. Iemand??

Dank!

21 jul 2007 15:30

Volgens mij moet je alarm gereset worden. Ooit heeft iemand hier beschreven hoe dat moet, maar ik weet het niet meer. Reacties volgen waarschijnlijk nog wel.

21 jul 2007 16:01

Zoekfunctie gebruiken met: alarm AND accu :arrow: geeft je genoeg leesvoer tot het alarm is gestopt met loeien :wink:

Olaf - geen zin om al die linkjes te gaan plaatsen - 8)

21 jul 2007 19:53

Ik heb pas geleden bijna hetzelfde gehad. Accu was leeg omdat ik binnenverlichting aan had laten staan :? . Toen ik auto starte met startkabels ging het alarm af. Ik heb toen flink op de afstandsbediening zitten drukken en het portierslot handmatig bediend en toen kapte die er op een gegeven moment mee. Daarna deed ie weer normaal. Maar hoe je een alarm moet resetten durf ik je niet te vertellen.
Plaats een reactie