Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
04 aug 2007 11:16
Is er hier iemand die mij wat pointers kan geven wat betreft het demonteren van spatborden ?
Naar mijn mening heb ik alle vijzen en bouten losgemaakt (en het feit dat het spatbord los zit bevestigt dat, denk ik). Helaas kan ik het nog steeds niet lichten.
Het gaat over het spatbord rechtsvoor.
Alleszins bedankt !
Tim
04 aug 2007 11:31
wellicht handig als je aangeeft om wat voor auto het gaat...
04 aug 2007 12:01
911-lover schreef:( maar natuurlijk bedoel je model )
Dat denk ik ook.
04 aug 2007 12:58
Denk dat het nog vast zit op de rand van koets met de kit. (heet anders maar de naam schiet mij niet te binnen)
04 aug 2007 14:23
Wel gedacht aan potentiele leidingen die in/langs het spatbord lopen? Deze kunnen nog via het klemmetje aan het spatbord hangen.
04 aug 2007 17:05
als je alles los hebt zal het idd wel de kit zijn zie ook een quote van pelicanparts
These fenders are a real pain in the butt to get off. You have to cut all the sealer loose before you can even think about taking it off. Dan the guy that took these off said (Hell man they don't need any bolts). There on there!
robert
04 aug 2007 17:24
rob964.c4 schreef:(Hell man they don't need any bolts).
Inderdaad
'n "hobby-mes" doet wonderen ...
05 aug 2007 12:50
Bedankt voor de antwoorden. Het moet de kit zijn. Lastig spul.
De wagen is een 911 SC uit '82, dit terzijde.
05 aug 2007 14:27
Veel auto's hebben nog een (semi-verborgen) bout bovenin de deuropening, onderaan de A-stijl.
05 aug 2007 15:34
Klopt, maar heb ik al gevonden.
Ik denk dat ik gevonden heb waar ie nog vast hangt. Binnenin de wielkast, boven de olieleidingen zit er nog eentje. (daarnet even snel gevoeld). En die gaat er zo dadelijk uit
Ben benieuwd, maar wat ik nu al weet is dat Duitsland gewonnen was als ze hun tanks door porsche hadden laten bouwen.
05 aug 2007 17:28
tvanbroekhoven schreef:Ben benieuwd, maar wat ik nu al weet is dat Duitsland gewonnen was als ze hun tanks door porsche hadden laten bouwen.
Da's wel gebeurd knul, de (königs)tiger tank!
Die waren alleen dusdanig goed en complex dat ze ze niet snel genoeg konden produceren.
Maar met tanks alleen win je de oorlog niet