Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Bluetooth in 996 mogelijk?

09 aug 2007 23:24

Ik heb dus een Blauwetand telefoon en zou het allerliefst via de PCM willen in en uibellen mbv BT. Ik weet dat t er nu niet in zit, maar zijn er modules/aanpassingen bekend die dat wel mogelijk maken?

10 aug 2007 15:27

Hi Peter,

had hetzelfde probleem. Heb gewoon een Parrot carkit geplaatst en aangesloten op PCM. Helaas wel een extern speakertje moeten plaatsen omdat de PCM in mijn 996 aangesloten is op een eindversterker die geen mogelijkheid heeft om telefoonaudio door de normale speakers te laten gaan. Carkit 'mute' wel netjes de audio van mijn PCM

Menno

11 aug 2007 20:24

Hoi Peter,

Het antwoord van Menno kan ik bevestigen. Ook ik heb een BT carkit geplaatst die netjes de audio van de PCM afsluit. Ik heb een carkit van Nokia laten plaatsen en de microfoon zit op de stuurkolom. Helaas hoor ik van mijn gesprekspartners dat ik bijna niet te verstaan ben. Hoe dat komt weet ik (nog) niet.

@ Menno: heb jij hier ook last van en waar zit bij jou de microfoon?

Groet, Eric.

12 aug 2007 10:46

Bedankt voor de info.
Ik heb uiteindelijk toch maar een dual simkaart gekocht en gebruik nu de handsfree van de PCM.
Maar wat hangt de telefonhoorn jippie in de auto zeg. Mijn vrouw stoot hem zeker 5x per trip los. Kan die er niet eenvoudigweg uit?

12 aug 2007 11:22

ja dat kan.

of iets rustiger door de bochten zwieren :lol:

13 aug 2007 14:03

@Eric996-c4

Microfoon hangt bij de binnenspiegel en op zich kan men me redelijk verstaan, maar alles uiteraard afhankelijk van snelheid. Geluidskwaliteit is (naar ik me heb laten vertellen door anderen) beter dan wanneer ik het telefoonsysteem van PCM gebruik... Maar daar zit de microfoon volgens mij naast het tellergedeelte. Luidsprekers (2x Nokia speaker) heb ik laten wegwerken bij het voetengedeelte van de passagier...

@PeterDorr

Had hetzelfde probleem met de hoorn... Die heb ik eruit gehaald en daar zit nu het LCD-schermpje van de Parrot carkit...

Menno
Plaats een reactie