13 aug 2004 11:53
13 aug 2004 12:46
13 aug 2004 19:07
14 aug 2004 6:47
Lou schreef:Kan hier ook van meespreken. Na de revisie lukte het "The Beast" om geen kick te geven bij het starten. Paniek alom!
Net voor de Vlaanderenrit tot 's nachts halfeen liggen zoeken wat de oorzaak was. En, indeed, de injectoren verstopt. Een visioen van nieuwe injectoren met hun prijskaartje stak de kop op.
We hebben het wel snel de kop ingeslagen. Bij de 1.000 km beurt zijn ze even met de endoscoop in de benzinetank gaan kijken en jawel, een serieus laagje smurrie was aanwezig.
Tank eruit, volledig laten schoonmaken en dan een kuur gevolgd met Fuelguard II.
Ondertussen terug meer dan 500 km mee gereden en geen enkele dienstweigering. (Goh, wat gaat zo'n gereviseerde bak, een duidelijk verschil met voorheen)
14 aug 2004 9:56
dirkie schreef:Hoeveel km's tot de revisie
14 aug 2004 11:46
14 aug 2004 12:53
dirkie schreef:bij mij galmen de klanken 3 ... en 8 ....
Dirk
14 aug 2004 14:19
Marco schreef:dirkie schreef:bij mij galmen de klanken 3 ... en 8 ....
Dirk
leg es uit, als je klaar bent met je remklauwen
14 aug 2004 15:25
14 aug 2004 16:57
ome piet schreef:Zeg Dirk..met alle ...je spendeert er nog wel een paar centen aan,maar is een RS niet wat ''verstandiger''
of mis je dan je 4x4....
14 aug 2004 17:55
14 aug 2004 20:11
14 aug 2004 23:54
15 aug 2004 9:28
15 aug 2004 10:40
15 aug 2004 11:36
dirkie schreef:
widebody zonder BBQ,
15 aug 2004 12:26
15 aug 2004 16:46
Lou schreef:Hey Dirk,
, maar na het gevalletje met Geert (heeft zijn 993 in de vangrail naar de haaien gereden) denk ik er af en toe toch al eens over na.