31 aug 2007 8:40
31 aug 2007 8:46
31 aug 2007 9:19
31 aug 2007 10:06
31 aug 2007 11:01
31 aug 2007 15:06
cabrio wim schreef:Kan iemand mij de waarde vertellen van de luchtweger
31 aug 2007 17:48
31 aug 2007 20:41
31 aug 2007 21:05
31 aug 2007 22:30
lindemans schreef:Ik vraag met trouwens af hoe je "alles al gecontroleerd meent te hebben".
01 sep 2007 15:55
01 sep 2007 17:28
cabrio wim schreef:lindemans schreef:Ik vraag met trouwens af hoe je "alles al gecontroleerd meent te hebben".
Omdat ik onderdelen van Porsche op voorraad heb, dus kun je dingen omzetten om zo het een en ander te kontroleren, plus waardes van andere onderdelen kun je doormeten als gegevens ervan bekend zijn :.
01 sep 2007 18:20
01 sep 2007 23:32
02 sep 2007 0:04
cabrio wim schreef:Lucht(druk)weger heb ik niet liggen vandaar injectoren zijn getest volgens de hier dikwijls beschreven manier en hebben geen druiper en kun je er goed onder douchen, nou goed rest waar waardes voor staan kun je meten, LLM / computer heb ik op voorraad en verder wil je niet weten wat ik allemaal liggen heb, maar goed dat is voor jou de vraag en voor mij de weet.
Snap trouwens niet dat deze vraag weer tot zulke rare antwoorden kan geven en weinig advies waar je weer wat aan hebt
02 sep 2007 7:47
02 sep 2007 16:14
03 sep 2007 12:13
03 sep 2007 16:53
cabrio wim schreef:
Gelukkig dat ABN bestaat
04 sep 2007 16:45
lindemans schreef:De goede werking van de luchtmassameter: hoe meet je die dan door !!??
De stand van de vaan die afhankelijk is van de luchtsnelheid en die weer een regelbare weersatand aanstuurt; dat kun je echt niet op je werkbank nameten hoor ...
04 sep 2007 16:54
04 sep 2007 17:43
05 sep 2007 0:46
10 sep 2007 0:49
NordRack2 schreef:@ Mayo:
Hij meet de flow en hij meet de temp.
Dan heb je toch een luchtmassameter?
10 sep 2007 14:22