Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
16 sep 2007 18:08
Hallo, ik ben sinds kort in het bezit van een 911 targa uit 79 en ben woonachtig in Soest. Ik zoek in de omgeving (amersfoort, utrecht, chversum) een goede betrouwbare garage, die bekend is met porsche.
In Soest zit car care, maar daar hoor ik weinig positiefs over. Wie weet wat?
16 sep 2007 18:35
Ik heb regelmatig goede berichten gehoord over Car Service Visser in Hilversum. Zelf heb ik echter geen ervaring met dit bedrijf.
16 sep 2007 21:00
Car Service Visser heeft een goede naam; is ook lekker dichtbij. Gewoon een keer langsrijden joh. Robert legt je graag alles uit.
gr.
dick
16 sep 2007 21:20
Ten eerste: gebruik 's de zoekfunctie. Dan vind je heel wat adressen. En de links van het PF.
Ten tweede: weinig positiefs over Car Care? Kwaliteit wordt in de regel wel geroemd, hoogstens alleen de prijs....Verder iets verder de Waalgarage (waalgarage.nl, Broek in Waterland). En inderdaad Robert Visser.
16 sep 2007 21:46
henkietarga79 schreef:In Soest zit car care, maar daar hoor ik weinig positiefs over. Wie weet wat?
Al weer 11 jaar tevreden klant bij Car-Care-Porsche,niets dan goeds.
zelfs de rekeningen vallen mee
17 sep 2007 9:05
Ben zeer tevreden over Car Service Visser in Hilversum.
17 sep 2007 9:11
henkietarga79 schreef:(...)In Soest zit car care, maar daar hoor ik weinig positiefs over.
Dat hoor ik niet vaak.
Car Care (in de persoon van Paul Veens) is m.i. erg goed, en heeft al meer dan 25 jaar ervaring met Porsche, alleen moet je wel goede afspraken over de werkzaamheden met 'm maken, anders vervangt ie alles wat niet helemal klopt; het is nl wel een perfectionist.
Ik zou er zowiezo eens gaan kijken als ie zo dicht bij je in de buurt zit.
17 sep 2007 17:10
patrick911 schreef:henkietarga79 schreef:(...)In Soest zit car care, maar daar hoor ik weinig positiefs over.
Dat hoor ik niet vaak.
Car Care (in de persoon van Paul Veens) is m.i. erg goed, en heeft al meer dan 25 jaar ervaring met Porsche, alleen moet je wel goede afspraken over de werkzaamheden met 'm maken, anders vervangt ie alles wat niet helemal klopt; het is nl wel een perfectionist.
Ik zou er zowiezo eens gaan kijken als ie zo dicht bij je in de buurt zit.
Dat heb ik dus ook meegemaakt, ik had bijna een nieuwe auto na die beurt
Duur, maar goed dus.
Zelf zit ik nu bij Rob Goossen te Uithoorn, naast Hans Bos en dat bevalt ook goed!