Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

996 CD wisselaar inbouwen

23 sep 2007 17:52

Is het moeilijk om achteraf een CD wisselaar in te bouwen in een 996? Wat heb ik nodig aan materiaal? (buiten een wisselaars natuurlijk) en hoe pak ik dit het beste aan?

Thanks in advance!

24 sep 2007 19:16

De PCM unit uit het dashbord trekken; je kunt dan de CD wisselaarkabel aansluiten aan de achterkant van de PCM unit.
Kabel zou ik dan naar de kofferruimte trekken en daar de wisselaar plaatsen en aansluiten.
Niet ingewikkeld, aangenomen dat je niet bang bent om dingen los te halen. Anders even laten doen door iemand die de 996 goed kent.

Op de PCM 1 kun je als alternatief ook een Solisto aansluiten.
Je kunt dan MP3 bestanden vanaf een USB geheugenstick afspelen, bediening gaat net als met een wisselaar vanaf je PCM unit. Er rijdt al een collega-forummer rond met een Solisto in een 996.

24 sep 2007 21:02

Bedoel je die wij ingebouwd hebben? :lol:

Werkt perfect, voor mijn geen CD-wisselaar meer nu ik weet dat het beter, makkelijker, mooier en ook nog goedkoper kan.

Erwin.

25 sep 2007 9:30

lindemans schreef:De PCM unit uit het dashbord trekken; je kunt dan de CD wisselaarkabel aansluiten aan de achterkant van de PCM unit.
Kabel zou ik dan naar de kofferruimte trekken en daar de wisselaar plaatsen en aansluiten.
Niet ingewikkeld, aangenomen dat je niet bang bent om dingen los te halen. Anders even laten doen door iemand die de 996 goed kent.

Op de PCM 1 kun je als alternatief ook een Solisto aansluiten.
Je kunt dan MP3 bestanden vanaf een USB geheugenstick afspelen, bediening gaat net als met een wisselaar vanaf je PCM unit. Er rijdt al een collega-forummer rond met een Solisto in een 996.

lindemans,

Dank. Krijg alleen de PCM 1 niet los, zie mijn topic "996 PCM 1 uitbouwen" Enig idee?

25 sep 2007 11:05

Renntech schreef:Bedoel je die wij ingebouwd hebben? :lol:

Werkt perfect, voor mijn geen CD-wisselaar meer nu ik weet dat het beter, makkelijker, mooier en ook nog goedkoper kan.

Erwin.

Klopt ....

04 okt 2007 20:12

't is gelukt. Dank voor jullie hulp!!
Plaats een reactie