Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Zeeuwse spuiters

13 jan 2008 14:35

Onlangs is bij mij het Porsche logo met geweld van mijn kofferklep afgehaald. Door de hardhandige verwijdering is mijn kofferklep licht beschadig. :twisted: Nu wil ik mijn klepje en mijn voorbumper meteen maar weer netjes laten spuiten. Gelijk alle steenslag weg ;)

Wie heeft er goede ervaringen met spuiters in Zeeland? er zijn er zoveel te vinden, maar ik zoek iemand met ervaring met één van de spuiterijen. Wil nl wel dat het netjes gedaan wordt en natuurlijk tegen een redelijke prijs.
Iemand suggesties?

13 jan 2008 18:12

Even aan Cabrio Wim vragen :!:
Weet veel van spuitwerk in Zeeland en België :idea:

13 jan 2008 18:38

DoubleG vast ook wel.

13 jan 2008 18:47

tip: grondlak in kleur van je auto! zie je in de toekomst de steenslag ook niet zo goed.

succes verder. ken geen spuiters in Zeeland. In Volendam deste meer. :lol:

13 jan 2008 18:55

En woar in ut zeeuwse wit ge em loate spuiten. :?: int vloamse of bove ut woater :?:

13 jan 2008 19:00

et liefts bove ut woater... :D Ik woon in Heinkenszand dus ook Z-vloanderen is niet echt een probleem met de tunnel ;)

13 jan 2008 19:05

Onze zoon werkt bij autoschade de Wit in Hulst, dus daar kun je even dan kontact met opnemen, hebben de laatste maand 3 Porsche's gedaan, en anders even DoubleG PBen.

13 jan 2008 19:07

We blijven toch wel ABN schrijven :!: :shock: :?

14 jan 2008 17:16

Denniz C2 schreef:et liefts bove ut woater... :D Ik woon in Heinkenszand dus ook Z-vloanderen is niet echt een probleem met de tunnel ;)
Aon den overkant dus.

14 jan 2008 20:42

bij Deschatec in Oostburg leveren ze mooi werk maar het is geen koopje daar.
in Belgie,Sijsele bij Lonneville leveren ze mooi werk voor redelijke prijs
Plaats een reactie