Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Boxster temperatuurmeter op display (NPC)

06 feb 2008 9:05

Kreeg mail van de NPC, kan in mijn boxster de buitentemperatuur in mijn klok laten verschijnen. Ook nog kostenloos. Lijkt mij een mooi idee. Wat ik mij wel afvraag of dit later geen storingen of iets dergelijks gaat geven want het kan middels een "trucje". Heeft een techneut hier ervaring mee? Heb al een alfa met genoeg elektrische storingen en das genoeg :)

Re: Boxster temperatuurmeter op display (NPC)

06 feb 2008 10:34

josboxster schreef:Kreeg mail van de NPC ...

Van de club :?:
Leg eens uit :idea:

06 feb 2008 10:45

Dit kreeg ik van Jean-Paul:

Geacht clublid.

Onze adverteerder in het clubblad en clublid Johan van de Gugten heeft voor onze leden de volgende aanbieding.

Tevens heb ik nog een aardigheidje voor club leden met een Boxster.

Club leden met een Boxster tot en met model 2000 en zonder boordcomputer, maar die toch prijs stellen op een

buiten temperatuur aanduiding in het klokken paneel.

Kunnen wij KOSTENLOOS ! helpen, letwel alleen club-leden.

Niet leden moeten een kleine bijdrage voor tester (PIWIS) gebruik betalen.

Het werkt alleen voor boxsters tot en met model 2000 daarna gaat de truc helaas niet meer op, de aanduiding

komt op de originele plek te staan is wel permanent

Dat was mijn aanleiding om dit bericht te posten, ik ben dus benieuwd of dit niet tot storingen leidt. Zo niet: dan ga ik een afspraak maken.

06 feb 2008 10:51

Lijkt mij geen probleem op te leveren. Het is een kwestie van de functionaliteit aan zetten. IK heb zelf de boordcomputer, maar bij mij staat tie (bijna) altijd op de temp stand. :wink:

06 feb 2008 13:28

josboxster schreef:Dat was mijn aanleiding om dit bericht te posten, ik ben dus benieuwd of dit niet tot storingen leidt. Zo niet: dan ga ik een afspraak maken.

Dank voor de toelichting.

Begrijp ook dat ik deze mail niet gekregen heb :wink:

Zal zeker geen problemen geven, Johan doet niet 'zomaar wat' :)

06 feb 2008 17:32

Ik had het hier gisteren met Johan over...

Voor Boxsters t/m modeljaar 2000 zonder boord computer kan V/d Gugten inderdaad de buiten temperatuur laten weergeven in het dashboard

Voor NPC leden is deze aanpassing gratis

Niet-leden kunnen natuurlijk ook bij V/d Gugten terecht voor deze aanpassing, maar dan wordt een kleine vergoeding gevraagd

Gewoon even bellen: 0172 - 65 08 39
Plaats een reactie