21 sep 2004 10:04
21 sep 2004 13:48
21 sep 2004 14:02
21 sep 2004 14:48
21 sep 2004 15:09
21 sep 2004 15:48
21 sep 2004 16:47
21 sep 2004 17:24
21 sep 2004 20:35
kaldenbach schreef:Deze container is binnenin omgebouwd tot een soort van "kooi van faraday".
21 sep 2004 22:13
21 sep 2004 22:15
John4S schreef:idd dus.
Helaas ervaring, helaas omdat het eigenlijk een verplich onnodige inverstering is, en dan nog duur ook gezien het nut.
De verzekeraar (Aegon bij mij) verplicht je tot een klasse 5.
Bij navrag aan onze hermandad, na een autodiefstal van me (zakelijke bestel/koel auto) zeiden ze dat ze niet weet hoe om te moeten gaan met een melding van deze aard, diefstallen van auto's die vooral in de nacht plaatsvinden, kan je alleen maar melden in kantooruren, dan gaan ze pas een fax (ouderwets) doorzetten naar de KLPD.
Zodat als ze je autootje pikken om plm 02.00 uur ze dan allang in Polen zitten ofzo.
Verder werkt de klasse vijf niet in een container, leuk hoor autootje weg en 6 weken later duikt ie op de GPS bij de meldkamer op in ............ Casablanca, Paramaribo, Kinshassa, Cairo, of zelfs Bagdad...........
Wow I want also a Porsche
Ook een handige jongen (inbouwer bv) heeft hem er in 15 minuten uit.
Dus leuk he, zo'n ding.
21 sep 2004 23:09
22 sep 2004 11:48
Vinny schreef:Geef me 10 minuten.
22 sep 2004 12:27
22 sep 2004 15:01
23 sep 2004 0:03
23 sep 2004 6:25
horn schreef:Goede bekende van mij rijdt een audi A8. Zit een ander soort alarm op, nl. een soort van wegrij beveiliging. Voordat je de auto start druk je een verborgen knopje in. Starten, rijden, niets aan de hand. Druk je echter het knopje niet in; starten, rijden en 2 km verder wordt alles automatisch uitgeschakeld.
Is een duits systeem dat hij erin gebouwd heeft nadat zijn vorige gecarjacked was (klem gereden in Frankrijk, blaffer op hoofd en auto weg). Schijnt goed te werken. Zou ik nl. ook liever hebben dan een kl 4/5 alarm. Kan je nl. gewoon lekker twee km wandelen (die 2 km voorkomt dat ze niet kunnen starten en jou onder dwang de auto laten starten) en heb je je autootje terug.
23 sep 2004 8:21
John4S schreef:Bij een diefstal melden hun de Politie met de juiste positie (middels GPS) van de auto, deze positie is ook middels internet en je identificatiecode te volgen.
Dusssssssssss ook je vrouw kan bv. zien waar jij je bevindt op een bepaald moment, handig he, kan ze alvast de spruitjes afgieten.
23 sep 2004 9:11
horn schreef:Goede bekende van mij rijdt een audi A8. Zit een ander soort alarm op, nl. een soort van wegrij beveiliging. Voordat je de auto start druk je een verborgen knopje in. Starten, rijden, niets aan de hand. Druk je echter het knopje niet in; starten, rijden en 2 km verder wordt alles automatisch uitgeschakeld.
Is een duits systeem dat hij erin gebouwd heeft nadat zijn vorige gecarjacked was (klem gereden in Frankrijk, blaffer op hoofd en auto weg). Schijnt goed te werken. Zou ik nl. ook liever hebben dan een kl 4/5 alarm. Kan je nl. gewoon lekker twee km wandelen (die 2 km voorkomt dat ze niet kunnen starten en jou onder dwang de auto laten starten) en heb je je autootje terug.
23 sep 2004 19:14
John4S schreef:Dit mag in NL niet, zelfs het systeem dat je op afstand een auto kan stilleggen en de deuren op slot houden (is bestaand) mag van de NL wet niet, jeweetwel een inbreker heeft ook rechten .
23 sep 2004 19:30
23 sep 2004 20:43
EriC4C schreef:..... en bleek dat ook nooit te worden getest, niet na inbouw en niet regelmatig daarna
23 sep 2004 20:54
John4S schreef:EriC4C schreef:..... en bleek dat ook nooit te worden getest, niet na inbouw en niet regelmatig daarna
Ieder jaar moet je hem testen door een erkend bedrijf in NL.
23 sep 2004 21:09
EriC4C schreef:Klopt, maar weet je zeker dat dat signaal dan ook wordt getest mijn ervaring met de jaarlijkse keuring van klasse3 .....