Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Twee electrische vragen...

07 apr 2008 18:50

-Één; mijn knipperlichten doen momenteel helemaal niets meer. Ook mijn alarmlicht reageert niet meer op de schakelaar.
Wel gaan de knipperlichten knipperen als ik het alarm aan- of uitzet.

*Zou dit idd de alamlichtschakelaar betreffen en zo ja, wat zou zo'n schakelaar kosten? Of kan íe evt. gedemonteerd kunnen om te reinigen met kontaktspray?

-Twee; mijn rechterachterluidspreker geeft géén signaal.

*Kan het probleem ook vóór de voor- achterdraaiknopliggen?

Ik heb eigenlijk geen idee of mijn radio-/cd-speler aparte uitgangen heeft voor vóór en achter luidsprekers, of Porsche dat vanaf de console geeft gesplitst in voor- en achterkabels?

Ik hoor evt. graag van iemand en vriendelijke groet,

Jilles.

07 apr 2008 19:09

welke type P heb je?? welk bouwjaar? originele radio of aftermarket?
maakt het beantwoorden een stuk gemakkelijker.

07 apr 2008 19:13

Demonteer de radio of speakers eens, om te controleren of er geen draadje loszit. :wink:

07 apr 2008 19:32

911 1986 :wink:

1. Ik denk dat het knipperrealais defect is. Via het alarm worden de richtingaanwijzers namelijk direct aangestuurd ipv via het relais.

2. Kabelbreuk in bekabeling naar de rechter achterluidspreker?

07 apr 2008 20:37

Inderdaad, double. 3.2 '86.

*Zou inderdaad evt. kunnen, een draadbreuk. Ik weet nl. eigenlijk ook niet of 'ie het daarvoor deed; ik ontdekte die draaiknop voor de achtersprekers slechts enkele weken geleden...
Ik heb de auto dan ook slechts een maand of zeven, DUS geen tijd gehad om te rijden of prutsen aan de radio.

Slechts een nieuwe "ingeprikt". Maar was benieuwd of de kanalen vóór deze draaiknop al gesplitst worden in L + R?

*Wellicht zou ik eens kunnen kijken als ik dat relais omprik, mijn maatje Bas heeft dezelfde auto... Waar huist het ding?
De zekeringen zijn trouwens ook uiterst onduidelijk; in het deksel genummerd 1-23 ofiets en bij zekeringen 1-8/1-8/1-7 !? Maf.

J.

07 apr 2008 20:58

In de handleiding kun je alles vinden over de zekeringen.
Plaats een reactie