Is een 911 Targa(bv een '83 er) om te bouwen tot een 1989 Speedster look-a-like?
Dus van deze:
Naar deze:
En dan gaat het mij met name om de Targa rail met de achterruit. Kan deze zo verwijderd worden(lees net afgeslepen)o.i.d. Dus even simpel met Paint
Om er vervolgens een speedster kap op te zetten? Past deze exact op de vorm van de targa wanneer de targa-rail en het raam verwijderd zijn?
Zijn er complicaties t.o.v. chassisstijfheid t.o.v. een reguliere 911 cabrio/speedster?
En een stoffen dak, is deze net te bevestigen in de overgebleven ruimte(dus de ruimte die ontstaan is na het verwijderen van achterruit + targarail)?
(gelieve de flares achter + verbreding achter en de andere voorruit + voorruitframe+deuren en ramen buiten beschouwing te laten)
Mijn vraag is dus niet of het meest verstandige is de mening over het budget wat eraan verloren gaat, maar zou het mogelijk zijn?

En gaat het er met het speedsterkapje op fatsoenlijk uitzien of blijf je ook met de kap ruimtes zien die onstaan zijn door het verwijderen van targarail en achterruit?
Dit gaat natuurlijk gruwelijk in tegen iedereen die van 'originele' porsches houdt. En ik strijk denk ik heel wat Porsche Forum liefhebbers tegen de haren in, maar het was zo eens een gedachte

[/url] Wellicht een rare gedachte, maar toch...
Laatst bijgewerkt door
Justin op 06 mei 2008 23:13, in totaal 1 keer bewerkt.