Electrische spiegels, smalle kont, 911 logo: 2.7 liter 165 pk model jaar 1976 (gebouwd aug 75=>july 76), eerste galvaniseerde serie.
Moet eigenlijk een roestvrij stalen beugel hebben, optionele fuchs ook in de oude style, kijk maar eens naar deze gele targa. Origineel kwam deze serie overigens met cookie cutter ATS wielen. De 14 inch fuchs waren de optie op de 2.7 aangezien de 15'ers 6 and 7 onder de carrera 3.o sport zaten en de 15ers 7 and 8 onder de turbo 3.o.
3 spaak stuur was een "carrera" optie; origineel zat er een 4 spakig ding op
Ik heb heel wat km afgemaalt met m'n oude 2.7 targa met 4 bak: leuk ding.
Lees maar eens de kopersgidsen erop na voor roestpunten met de impact bumper cars:
Voorvleugels onder de koplampen
het paneel waar de benzinetank op rust en waar links de battery netjes lekt in de voorste chassisrail
A post en join met de voorvleugels
Waar de bumper stootstangen zitten
Front window surround
B posts en kidney bowls
Krik support
waar de targabeugel eindigt
onder de achterlichten enz enz enz
Kost: afhankelijk van de uurprijs die je bodyshop rekent en het plaatwerk dat nieuw gekocht moet worden. Originele kleuren zijn de beste ivm waardevastheid: er zijn genoeg donkerblauwe/zilvergrijze porsches in de wereld!
En dan zijn we nog nit begonnen met cylinder head studs, gearbox synchro's, ophanging and and and
Beste groeten,
Bert
Laatst bijgewerkt door
Bertroex op 28 mei 2008 2:57, in totaal 1 keer bewerkt.