Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Montage (witte) zij-knipperlichten

02 nov 2008 0:21

Inmiddels traditioneel plaats ik witte voor- en zij knipperlichten bij een (voor mij) nieuwe 964. Niet origineel... wel erg mooi (imho) 8)

Nu zit de voorkant er in no-time alweer op. Maarrrrrr: na het verwijderen van het (oranje!) linker zij-knipperlicht, blijkt het kabeltje erg kort en verdwijnen de metalen aansluit schoentjes diep in de rubberen dop. Ìn het spatbord. Ik kon het geheel maar net redden en er een wasknijper op zetten.

VRAAG:
Hoe krijg ik nu die @#$%^&*:x contactjes aangesloten op het nieuwe (witte) zij-knipperlicht? Voorscherm demonteren?? Nee toch, hoop ik...
Iemand eerder hiermee te maken gehad?

02 nov 2008 1:04

ik weet niet of het nodig is maar je kan de plastic wielkuip verwijderen , dan kan je erbij.

maar je moet het volgens mij ook zo redden.

robert

02 nov 2008 3:59

Knipperlichtje aansluiten is nog makkelijker dan 'n Cup-pipe monteren .... en zelfs dat kan JIJ :lol:

02 nov 2008 12:47

Olaf schreef:Knipperlichtje aansluiten is nog makkelijker dan 'n Cup-pipe monteren .... en zelfs dat kan JIJ :lol:

Haha Olaf, grapjas :evil:
.
.
.
.
Binnenkort meld ik me wel weer bij je met zo'n pijp! Krijg jij als beloning die G-krul van me :wink:

Probleem is dus:
...blijkt het kabeltje erg kort en verdwijnen de metalen aansluit schoentjes diep in de rubberen dop. Ìn het spatbord....

02 nov 2008 13:03

... volgens mij kan je de rubberen dop door het gat naar buiten peuteren.

Kabeltje is van origine niet zo heel erg kort - wss blijft het ergens achter haken :roll: ... of is er al eens aan geknutselt :?

Binnenkuip demonteren is niet zo heel veel werk - nadat je de neud omhoog hebt gezet en het wiel hebt verwijderd :wink:

ErikE schreef:Binnenkort meld ik me wel weer bij je met zo'n pijp!

Zal ik deze keer de oprijbeunen maar niet uitlenen (aan 'n ander) :idea: :lol:
Plaats een reactie