Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Binnenzijde koplampen reinigen 996 MK2

02 dec 2008 18:58

Nu ik een beetje uitgeblazen ben :lol: wil ik mijn turbo eens goed gaan poetsen.. En ik zie een beetje aanslag zitten aan de binnenzijde van mijn (xenon) koplampen is het mogelijk om de binnenzijde van het ''glas'' schoon te maken?

02 dec 2008 21:03

Denk het niet, koplampen zijn volledig dicht en kan je niet uit elkaar halen.

03 dec 2008 0:04

Kun je inderdaad weinig aan doen volgens mij. Doel je op die lichte melkwitte 'aanslag'?
Dat is nl geen aanslag maar verkleuring van het kunstof onder invloed van het hoge UV gehalte in Xenon.

03 dec 2008 11:43

Als ik het me goed voor de geest kan halen zitten deze lampen gebakken met een pakking ertussen. Ik heb wel eens gelezen dat ze die met succes open en dicht maken (met behulp van de oven :wink: ) zonder negatieve bijverschijnselen, maar die melkachtige vlekken is inderdaad verkleuring van het materiaal en geen vuil aanslag.

Eigenwijs als ik ben heb ik een tijd geleden zo'n kunststof lamp op de kop getikt en geprobeerd dit met polijsten op te lossen, maar bespaar je de moeite, het gaat nauwelijks tot geen effect hebben..

03 dec 2008 12:19

Oke, bedankt voor de reacties :!: Ben ik toch blij dat ik het eerst even aan jullie heb gevraagd, alvorens ik de hele zooi uit mekaar zou gaan schroeven :wink: Nog een vraagje wel in het verkeerde topic.. maar heb een set 18 inch gt3 MK1 velgen met winterbanden, passen deze ook onder een turbo 996 zonder aanpassingen?

03 dec 2008 12:27

Nee, spacers nodig : voor min. 7 mm, achter 15 mm.
Plaats een reactie