08 jan 2009 22:37
08 jan 2009 22:41
08 jan 2009 22:59
08 jan 2009 23:03
08 jan 2009 23:10
08 jan 2009 23:13
08 jan 2009 23:22
08 jan 2009 23:24
09 jan 2009 0:12
09 jan 2009 0:14
09 jan 2009 10:34
09 jan 2009 10:41
09 jan 2009 11:02
09 jan 2009 21:34
Renntech schreef:Een andere optie is om de diverse versnellingen afzonderlijk aan te passen, bijvoorbeeld de eerste en tweede versnelling origineel te laten en de volgende vier versnellingen korter te maken waardoor deze nog beter op elkaar aansluiten, maar of dat echt nodig is
09 jan 2009 23:37
10 jan 2009 0:49
10 jan 2009 9:33
10 jan 2009 11:02
13 jan 2009 11:36
13 jan 2009 12:07
13 jan 2009 12:44
MichM3 schreef:
...doe gerust x3...niet alleen kost het pignon veel geld, het is ook nog es een hennig werkje voor het inbouwen van de overbrenging (nauwe speling pignon/kroonwiel) en het monteren van dit alles
13 jan 2009 21:07
eindoverbrenging nieuw €1800,- gelijk vervangen met de versleten koppeling (plus lichtgewicht vliegwiel) en de versleten sperr plaatjes lijkt mij een "relatief" veilige en goedkope oplossing.
14 jan 2009 15:44