Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
23 jan 2009 16:07
Kan er iemand uitleggen hoe je het bovenste deel van het dashboard kunt demonteren?
We hebben alle schroeven die we tegenkwamen al losgemaakt, maar er komt geen beweging in. Vinden het ook niet terug in de workshop manual.
Als deze klus geklaard is kunnen de nieuwe sponningen links en rechts van het voorste raam erin gelast worden.
Ik heb enkele nieuwe foto's geplaatst in mijn album.
Alvast heel hard bedankt!
23 jan 2009 16:20
Weet niet zeker of het bij een 3.2 net zo is als bij een 964,maar bij een 964 moet je het middelste ventilatierooster eruit halen,daar zit nog een draadeind met een moer achter
23 jan 2009 16:21
ervan uitgaande dat de pre 73 zelfde dashboard 'ophanging' heeft als de jouwe zit het dashboard vast met 7 schroeven: twee kun je bij als je de dash klokken demonteert en 5 via de kofferruimte (of ook via klokken en speakergrill). Daarnaast zit het dashboard vast met een aantal 'kunststof' pluggen. Deze moet je voorzichtig loswippen door bijv iets tussen je dash en de carrosserie te plaatsen. Wees voorzichtig want je wilt het dash niet beschadigen. Ik wil van t weekend wel een fotootje maken van mijn dashboard en de ophangpunten als je er belang bij hebt.
23 jan 2009 19:51
Taatjen schreef:Weet niet zeker of het bij een 3.2 net zo is als bij een 964 ...
Dat is het niet
964 Dashboardje is 'n stuk makkelijker uit te bouwen
Zoals Gillende 2.2E al aan geeft: twee boutjes/moertjes achter de klokkenwinkel niet vergeten
... aan de bovenkant van de 'kap" ...
't zijn overigens moertjes - en geen schroeven - draadeindjes zitten met vierkante plaatjes in de dashboard-top vast
23 jan 2009 21:45
Heb ondertussen al wat info via Pelicanparts. Inderdaad, de klokjes moeten eruit. Evenals enkele vijzen via dashboardkastje. Had nog vlug owners workshop manual van Haynes gekocht. Geeft geen uisluitsel. Toch bedankt voor de snelle info.
23 jan 2009 21:48
hans 3 schreef:Had nog vlug owners workshop manual van Haynes gekocht.
Heb je het bonnetje nog
... snel terug brengen en de helft van het geld aan het Porsche-Forum doneren
24 jan 2009 0:34
Heb geen VISA of Pay pal. Vertel me hoe en waar ik donatie moet storten...
Met veel plezier!! Word hier trouwens altijd goed geholpen.
Voor de rest... Boek stond te koop op kapaza (nog geen 200 m van mijn deur). Was vlug geregeld..
Groetjes
25 jan 2009 14:09
Krijg deze melding als ik wil overschrijven:
''De waarde voor het veld 'BIC van bank begunstigde' is ongeldig. ''
Eventueel adres doormailen. Stuur ik het op met de post.
25 jan 2009 15:15
ABN AMRO 44.60.18.988
IBAN nummer: NL64ABNA0446018988
BIC ABNANL2A
Peter Hendrichs
Middelburg
... dat zou het toch echt moeten doen