Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
11 apr 2009 20:57
Ik moest dit even kwijt....de 986S werd een beetje te warm (meer dan de normale 90 graden) en ik ging het koelvloeistof niveau controleren in de kofferbak...te laag, bijna 1cm onder minimum....
...ging vandaag even langs bij Wittebrug om een paar litertjes te kopen. Afdeling onderdelen was dicht, maar een van de monteurs ging even kijken...vervolgens vulde hij het koelvloeistof bij uit zo'n grote gieter
"het is goed zo" zei hij...
Dat vind ik nou "no non-sense" service. Even bijvullen, niks rekening of zo. Nou, bij BMW zie ik andere dingen.
Zo, dat wilde ik even kwijt...beetje positief nieuws
11 apr 2009 22:21
Mijn auto is er vanaf nieuw in onderhoud en dat bevalt goed!
11 apr 2009 22:42
Goede service, maar als hij ECHT te warm wordt (bij dit weer wordt hij warmer dan een paar weken geleden, dat merk ik ook... dat lijkt me normaal...) dan is er toch ioets anders aan de hand, lijkt me??
11 apr 2009 22:43
Inderdaad goede service!
Maar ook leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt
11 apr 2009 23:41
Keurige service inderdaad maar ik vraag me ook af of dat wel het probleem op lost. Als het koelniveau in het expansietankje te laag staat maar wel zichtbaar is zit er dus verder voldoende in het systeem om de motor op 90 graden te kunnen houden.
12 apr 2009 7:51
wittebrug leert kennelijk van zijn fouten in het verleden.
12 apr 2009 8:22
Jonge, Jonge, Wat een service, een monteur gooit er een beetje koelvloeistof bij en half NL staat op zijn kop van deze samiritaanse daad. Geeft weer eens aan waar we met zijn allen beland zijn...
12 apr 2009 8:59
Ach, nadat ze destijds bij de Wittebrug 2x pssst deden met de oliespuit in mijn krakende bestuurdersstoel en ik toen 25 euro op de factuur zag terugkomen onder vermelding van 'gangbaar maken bestuurdersstoel' vind ik dit een complimentje waard...
12 apr 2009 10:00
Volgens mij is-ie van Max Tailleur:
Een automobilist krijgt autopech in een klein Pools dorpje. Hij kan de auto niet repareren. De Joodse blikslager wordt erbij gehaald. Hij maakt de motorkap open, kijkt naar binnen, geeft de motor een klap met een hamertje en de auto rijdt weer. "Da's 20 zloty", zegt de blikslager. De automobilist die dat rijkelijk veel vindt voor een enkele hamerslag wil een gespecificeerde rekening. De blikslager schrijft op:
Gegeven: een klap.......1 zloty
Geweten waar...........19 zloty
Totaal....................20 zloty
12 apr 2009 10:03
Ben meestal blij van zo'n service. Zo hoort het ook. Heb zelf ook een BMW en heb nu al twee BMW dealers "versleten" door hun service. Dus vandaar
Ik ga denk ik even de bladeren met een
- grijper.jpg (6.13 KiB) 1329 keer bekeken
de bladeren uit de voorspoiler halen en kijken of de radiateurs niet lekken
12 apr 2009 10:07
Marcel schreef:Jonge, Jonge, Wat een service, een monteur gooit er een beetje koelvloeistof bij en half NL staat op zijn kop van deze samiritaanse daad. Geeft weer eens aan waar we met zijn allen beland zijn...
Helemaal mee eens, slaat nergens op om hier zo de loftrompet over uit te steken.
12 apr 2009 10:27
Mee eens
in het algemeen, maar voor Wittebrug
in het bijzonder is het dát (bijzonder) )ook, dus daardoor best een vermelding waard toch?
12 apr 2009 11:25
Denk dat complementen aan Wittebrug algemeen beetje overdreven zijn, maar je kunt het wel zo voelen natuurlijk.
Vind dat het hier gaat om de nette service van één medewerker en niet om de aanpak van een heel bedrijf.
12 apr 2009 11:49
Ik schaar me bij de Wittebrug klanten die meer dan tevreden zijn.......Wittebrug heeft ook in het verleden fouten gemaakt, en geloof me ik heb in een perssonlijk onderhoud met Gorrit-Jan Blonk (directeur-eigenaar Wittebruggroep) het hier over gehad...en daar baalde ze van, en hebben ze ook toegegeven....vele andere bedrijven gaan bij 1 kick (ook hier op het PF) in de verdediging..en dat vind ik persoonlijk laf.
Heb zelfs voor een forummer toen zijn Wittebrug rekening met een ruggie kunnen verlagen...
Loftrompet....tja nou en, men mag wel over een specialist lovend spreken, maar owee als het een off. dealer is, dan is het "not done"...
Ik ben zeer te spreken over de Wittebrug, en kan het altijd goed vinden daar.
12 apr 2009 11:56
Ik schaar me achter John - er zijn veel wisselingen geweest de laatste 2 jaar hetgeen de boel geen goed heeft gedaan. Met een grotendeels nieuw team wordt er echter hard gewerkt de zaak weer op de rit te krijgen - mijn steun houden ze. Alle complimenten en goede ervaringen (net als de slechte) zijn goed om te delen - ook al zijn ze relatief simpel en klein. In het kleine schuilt vaak de ware aard...
12 apr 2009 12:28
Vreemd hoe een positief bericht uiteindelijk toch deels negatief wordt.
12 apr 2009 13:03
ken me er altijd zo over opwinden...
12 apr 2009 13:06
John schreef:Loftrompet....tja nou en, men mag wel over een specialist lovend spreken, maar owee als het een off. dealer is, dan is het "not done"...
Persoonlijke perceptie, maar onjuist
wat mij betreft.
V-8 schreef:- er zijn veel wisselingen geweest de laatste 2 jaar hetgeen de boel geen goed heeft gedaan. Met een grotendeels nieuw team wordt er echter hard gewerkt de zaak weer op de rit te krijgen -
Verandering is niet altijd een verbetering, maar soms wel noodzakelijk. Mooi dat ze de schouders er onder zetten
en daardoor zouden ze het voordeel van de twijfel moeten krijgen
, maar daarvoor zijn ze wat mij betreft nog niet klaar wat wisselingen betreft.
12 apr 2009 13:07
John schreef:Men mag wel over een specialist lovend spreken, maar owee als het een off. dealer is, dan is het "not done"...
Helemaal mee eens John.
12 apr 2009 13:08
Niet doen John is slecht voor je hart. Ik hoop echt dat ze leren van de foutjes in het verleden. Ik zou het zonde vinden als men daardoor het niet zou redden in deze recessie.
12 apr 2009 13:10
Generaliseren is (bijna) altijd onjuist
.
Volgens mij wordt over bijvoorbeeld PCG hier op het PF overwegend positief geschreven
.
12 apr 2009 13:23
WdePundert schreef:Vreemd hoe een positief bericht uiteindelijk toch deels negatief wordt.
begrijp me niet verkeerd, ik heb niks met of tegen Wittebrug, ben er nog nooit binnen geweest. Ik was alleen verbaasd hoe we tegen sommigen dingen aankijken die mi eigenlijk heel normaal zouden moeten zijn....
12 apr 2009 13:41
Ga altijd 1 keer per jaar voor de APK met de BMW en 924 naar een universele garage. Laatst liep de band leeg van de BMW, moest nieuw ventiel in. DEED IE GRATIS!. Vorige week moest ik koperen afdichtings ringetjes hebben, M10 en M8, totaal vier stuk, OOK GRATIS. En dat met een uurtatrief van 45 euro en ruim 25 jaar ervaring.
12 apr 2009 14:36
Heb het bericht geplaatst omdat ik meestal bij de kleine "no brand" garages zo'n behandeling krijg...dus wat jij zegt, klein materieel gewoon gratis, no non-sense service.
Mijn ervaring bij de grote dealers (zoals bv. BMW) dat ze meestal voor alles gelijk een rekening uitprinten...(daarom zit ik met mijn BMW bij Poelgeest en heb BMW Den Haag (Donau) en 2e Schuistraat afgezworen).
..eneh Wittebrug heb ik nog steeds een goede indruk van, altijd een goede service
12 apr 2009 16:10
Marcel, heb jij wel eens een litertje olie gratis gekregen bij het pompstation waar je al 10 jaar tankt?
Wanneer het gebaar van Wittenbrug als positief wordt ervaren en de ontvanger het de moeite waard vindt dit te melden (wat ik dan weer waardeer), wie zijn wij dan om dat te veroordelen?
Volgens mij moedig je het (willekeurige) bedrijf juist meer aan om dit soort dingen te blijven doen, door een blijk van waardering te geven dan door te zeggen dat dit heel normaal is en niet het vermelden waard...
my2cents
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.