Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Ombouw rechtsgestuurde 911.

13 apr 2009 12:23

heeft hier iemand ervaring mee? Is het ten eerste mogelijk en ten tweede wat moet er allemaal gebeuren?

Ik kan hier in België een mooie 911 van 1980 kopen maar wil deze liever ombouwen naar linksgestuurd.

Tips zijn welkom !

Re: Ombouw rechtsgestuurde 911.

13 apr 2009 12:32

Heb er geen verstand van, maar het lijkt me een erg kostbare operatie, en of die investering het wel waard is :roll:

Ik zou zelf nog even verder zoeken.

13 apr 2009 12:36

Ik heb wel eens gelezen dat het erg lastig is om aan de juiste kabelboom te komen.

13 apr 2009 13:15

gezien de kosten die nodig zijn om hem om te bouwen naar linksgestuurd , zou je hem wel heel goedkoop moeten kunnen kopen. Denk alleen al aan de onderdelen die je nodig hebt . dashboard, pedalen, kabelboom ,stuurinrichting , koplampen , bekleding en een hoop kleindelen.
Mijns inziens , : hands off .

edit: do was me voor

13 apr 2009 17:57

Ok,

dan blijven we ervan af !

thanks guys !

13 apr 2009 18:19

Op de Techno Classica stond een kale 911, waarbij me opviel dat het instrumentenpaneel in staal was gevormd en onderdeel van de carrosserie uitmaakt. Lastig om dat om te zetten lijkt me. Ik zal even kijken of ik de foto kan vinden en hier kan plaatsen.

Overigens: in de jaren-´80 stock market boom zijn er veel linksgestuurde 911s naar Engeland gekomen. Die auto´s zijn daar nu stukken minder waard dan rechtsgestuurde exemplaren. Daar moet toch een deal uit te maken zijn?
Plaats een reactie