Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
21 apr 2009 11:37
groetjes pascal
Laatst bijgewerkt door
pokerpascal op 28 aug 2012 20:39, in totaal 1 keer bewerkt.
19 jan 2011 18:24
hoi,
heb jij de kabels al vervangen? ik moet dat ook doen, heb denk ik wel wat tips nodig. Heb nu de regelunit eraf gehaald, maar hoe kom ik nu bij de kabels?
gr
andy
20 jan 2011 15:27
Ik moet er eerst nog nieuwe kachelkleppen op zetten, want die zijn ook doorgeroest, daarna ga ik effe kijken naar de kabels .(kan je me mooi helpen als het je geluk is
)
Hij staat nu in de stallen dus ik moet nog even wachten met sleutelen.
Waar heb je de kabels besteld en wat kosten ze ?
24 jan 2011 12:48
ik heb ze gekocht bij Febö in Duitsland (
www.feboe.de). Die is in zijn algemeenheid het goedkoopst en ik moest daar toch al in de buurt zijn. katalogus kan je gewoon online inzien en ook downloaden (paswoord is dan katalog2007. Is allemaal in Duits, dus je moet in de sectie met Heizzugkabel oid zijn. Let op, volgens mij zijn er voor de verschillende bouwjaren verschillende soorten kabels. Zo heb ik maar 1 kabel die vertakt naar 2 kabels.
gr
andy
06 feb 2011 15:18
heb in de afgelopen weken de kabels vervangen. Tip voor volgende personen die dit ook willen doen:
1. zoek je ergste vijand
2. zeg dat je vriend wil worden
3. maar dat hij eerst de kabels moet vervangen
4. check regelmatig of die persoon nog leeft (hart aanval etc)
5. met een boel geluk, is het geluk(t)
6. je vijand is nog steeds je vriend niet, sterker nog:
7. je hebt er een aartsvijand bij.
m.a.w.: het kan wel, maar het kan geweldig tegenzitten. meestal zit het dan ook geweldig tegen....ik kan er van alles over vertellen.
06 feb 2011 16:06
Nu ik nog
10 feb 2011 13:57
typisch geval van de wet van Murphy !
en dan komt nog de tweede wet van Murpy.... Murphy was een optimist !
10 feb 2011 14:19
Is meer een porsche wet.
Bij heel veel onderdelen heb je om het makkelijk te doen de kracht van 2 paarden nodig, maar dan wel met de handen van een 3 jarige kleuter....... Je komt er nooit echt lekker bij zodat je geen kracht kan zetten.
Ook een favoriet klusje is de bekabeling van de voorste blowerunit vervangen....
10 feb 2011 16:52
Hessel schreef:Is meer een porsche wet.
Bij heel veel onderdelen heb je om het makkelijk te doen de kracht van 2 paarden nodig, maar dan wel met de handen van een 3 jarige kleuter....... Je komt er nooit echt lekker bij zodat je geen kracht kan zetten.
Ook een favoriet klusje is de bekabeling van de voorste blowerunit vervangen....
Klopt ! Motor laten zakken om bougies te wisselen en klepspeling stellen.....
Haha. !!! De oude Ferdinand wist het wel......
Maar het is net als met een mooie vrouw... Wat geven die krulhaartjes in je bad, of de tube tandpasta die aan de voorkant is ingeknepen. Of je nieuwe Gillette. Fusion power waar ze haar benen mee heeft geschoren.
who cares !!!