21 nov 2004 23:21
21 nov 2004 23:49
22 nov 2004 0:11
22 nov 2004 0:18
22 nov 2004 0:19
Renntech schreef::shock: Ja, altijd met volgas,
je wilt toch meekomen met het huidige verkeer!
22 nov 2004 8:05
Porsche912 schreef:Wat is trouwens z'n top?
22 nov 2004 8:32
22 nov 2004 9:53
22 nov 2004 11:42
22 nov 2004 12:58
kaldenbach schreef:Hier even een paar gegevens voor een 912 uit bijvoorbeeld 1966:
De topsnelheid bedroeg 172 km/uur en de nieuwprijs was fl. 19.800,-
22 nov 2004 14:25
22 nov 2004 17:38
22 nov 2004 19:21
ErikE schreef:Beetje flauw Renntech...
Heb geen idee hoe zo'n 90pk-er rijdt, maar zou er trots op zijn als ik er (ooit) één zou kunnen bezitten...
22 nov 2004 19:45
22 nov 2004 20:06
22 nov 2004 21:46
22 nov 2004 21:57
22 nov 2004 22:03
22 nov 2004 22:31
22 nov 2004 22:56
horn schreef:Hadden de oude 911 en 912 modellen allemaal van die 'stootwillen' op hun bumpers? Of is dat Amerikaans? Iemand?
22 nov 2004 23:07
Porsche912 schreef: hoe snel reageert hij op het gaspedaal, etc etc. Leuk als ik op een mooi landweggetje kan rijden maar heb ik ook genoeg pk's om nog even die tractor in te halen? Zonder dat ik dat direct met een 6 cyl. hoef te bewijzen.
22 nov 2004 23:48
23 nov 2004 8:19
912 schreef:horn schreef:Hadden de oude 911 en 912 modellen allemaal van die 'stootwillen' op hun bumpers? Of is dat Amerikaans? Iemand?
Stootwillen? Als in rubber?
De rubber stukken op de chrome bumperrozetten zijn vanaf '68 aanwezig. Daarvoor dus alleen chroom...
23 nov 2004 9:54
horn schreef:912 schreef:horn schreef:Hadden de oude 911 en 912 modellen allemaal van die 'stootwillen' op hun bumpers? Of is dat Amerikaans? Iemand?
Stootwillen? Als in rubber?
De rubber stukken op de chrome bumperrozetten zijn vanaf '68 aanwezig. Daarvoor dus alleen chroom...
Die bedoelde ik. Dus op alle modellen, USA en ROW? Dank.
24 nov 2004 0:08
Porsche912 schreef:Inderdaad........
Zo eentje eigenen in goede staat en het niet voor elke dag gebruiken (dus als tweede auto) zou toch TE GEK zijn!!
Dit is PURE schoonheid!!!