Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
09 mei 2009 12:28
Na twee jaar uitstappen om het ruitje van mijn Boxster "te choppen" bij het openen van het dak was ik het zat...
Bij Ronald van ROVAKO een nieuw cabriodak laten plaatsen mét glazen ruit
.
Inmiddels een keertje terug geweest om e.e.a. te laten stellen en ben zeer tevreden, Ronald
gelukkig ook waterdicht...
Laatst bijgewerkt door
Hans Luna op 09 mei 2009 13:12, in totaal 1 keer bewerkt.
09 mei 2009 12:36
Ziet er goed uit Hans, maar waarom nu gelijk alles natspuiten.
Veel plezier met je nieuwe dak en ruitje.
09 mei 2009 12:36
Mooi hoor en ook weer wat extra gebruiksgemak.
09 mei 2009 14:02
Ziet er gelijk beter uit...die van mij ben ik ook ruim een week kwijt...in afwachting van een nieuwe dak+glazen ruitje...via de dealer en deze weer via Rovako
09 mei 2009 14:09
Mooi, lijkt me stukken prettiger.
09 mei 2009 14:22
Erg mooi, ik wacht tot het plastic ruitje stuk is............. laat mijn vrouw altijd uitstappen om te "choppen"
09 mei 2009 14:22
Paulie schreef:Ziet er gelijk beter uit...die van mij ben ik ook ruim een week kwijt...in afwachting van een nieuwe dak+glazen ruitje...via de dealer en deze weer via Rovako
Ben je dan niet duurder uit als dat je rechtstreeks was gegaan
09 mei 2009 14:43
Boxy&Boraman schreef:Paulie schreef:Ziet er gelijk beter uit...die van mij ben ik ook ruim een week kwijt...in afwachting van een nieuwe dak+glazen ruitje...via de dealer en deze weer via Rovako
Ben je dan niet duurder uit als dat je rechtstreeks was gegaan
Het begon bij "kunnen jullie (=dealer) gelijk het dak stellen want hij gaat niet altijd goed dicht.." en toen na een paar keer was het zo gesteld dat het plastic ruitje scheurde. De dealer stelde voor om met korting een nieuwe dak met glas erin te zetten. Dealer met korting is goedkoper dan bij Rovako direct, vandaar deze constructie. Anders zou ik direct naar Rovako gaan.
Laatst bijgewerkt door
Paulie op 09 mei 2009 14:48, in totaal 1 keer bewerkt.
09 mei 2009 14:47
Paulie schreef: Anders zou ik direct naar Roveko gaan.
... da's 'n verfhandel
RoVaKo is inderdaad het adres dat de Porsche-dealers in die regio gebruiken ... en die zullen ongetwijfeld afspraken hebben gemaakt
09 mei 2009 14:48
Netjes! Bij het bekijken van de fotos vraag ik me af: Wat ligt er nu op de auto? Hagel of ijs?
09 mei 2009 14:49
Olaf schreef:Paulie schreef: Anders zou ik direct naar Roveko gaan.
... da's 'n verfhandel
RoVaKo is inderdaad het adres dat de Porsche-dealers in die regio gebruiken ... en die zullen ongetwijfeld afspraken hebben gemaakt
Dat bedoel ik, wilde gelijk een nieuw kleurtje...mat zwart
09 mei 2009 16:34
Rad911 schreef:Netjes! Bij het bekijken van de fotos vraag ik me af: Wat ligt er nu op de auto? Hagel of ijs?
ha ha het is gewoon water, er was net een plens regen gevallen vandaar.
Het lijkt inderdaad wel ijs o.i.d. maar dat komt waarschijnlijk door de waterafstotende laag op de kap denk ik...
@Paulie mooi man, ook een nieuw dakkie!
09 mei 2009 17:02
Heb 'm irl. zien staan met nieuw ruitje, toen ik m'n achterzitjes kwam brengen om opnieuw te laten vullen. Ziet er weer deftig uit!
09 mei 2009 23:37
Mooi gedaan hoor, hebben ze die rare vouw eruit weten te krijgen (zoals gezien tijdens de mini-meeting)?
Ik zag laatst dat mijn ruitje begint te scheuren, het is nog een piepklein scheurtje van nog geen halve centimeter, maar toch.
Bij navraag bij de verzekering bleek dat vervanging van de plastic ruit volledig vergoed wordt. Dus ja, een nieuwe plastic ruit betaald door de verzekering en dan maar choppen of een nieuwe kap met glazen ruit bij RoVaKo voor 1800 ex btw (bleek bij prijsopvraag)?
10 mei 2009 1:30
Mooie upgrade
10 mei 2009 12:19
GerbenJ schreef:Mooi gedaan hoor, hebben ze die rare vouw eruit weten te krijgen (zoals gezien tijdens de mini-meeting)?
ja is keurig opgelost, kap moest zich nog een beetje zetten, vandaar ook wat speling hier en daar, maar is inmiddels perfect in orde.