Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Centrale vergrendeling.

20 jun 2009 13:17

Heb sinds vanmorgen een probleem, centrale vergrendeling heeft goed gewerkt maar heeft nu kuren.
Als ik met de sleutel in de deur de vergrendeling activeer, springt deze na een 2 à 3 seconden weer open.
Doe ik dan de deur open gaat alarm af, dus voor het alarm is gegeven dat alles vast is.
Als ik in de auto zit, en op het car jack systeem druk, gaat de vergrendeling deuren wel dicht en blijft dicht, alleen gaat die dan via zelfde systeem als ik erop druk weer niet open. :evil:
Heb car jack systeem al door verbonden om te zien of daar probleem zat, maar deuren reageren dan hetzelfde.
Wie weet hier iets meer van, want Porsche is weer zeer grif met info. :cry:

Re: Centrale vergrendeling.

21 jun 2009 3:11

Heb sinds vanmorgen een probleem, centrale vergrendeling heeft goed gewerkt maar heeft nu kuren.
Als ik met de sleutel in de deur de vergrendeling activeer, springt deze na een 2 à 3 seconden weer open.
Doe ik dan de deur open gaat alarm af, dus voor het alarm is gegeven dat alles vast is.

Ik heb gisteren precies het zelfde problem gehad, na dat ik de accu losgekoppeld had. Ik heb de alarm default (reset) settings moeten weer invoegen.

22 jun 2009 12:57

Het verschijnsel dat je beschrijft heb je ook als je de CV bedient terwijl één van de deuren niet in het slot zit.

De electromagneet van je CV kan dan het stangetje dat hij bedient blokkeert dan halverwege, na een paar seconden springt alles dan weer open.

Mogelijk zit er iets niet goed afgesteld rond de verschillende stangetjes; waardoor hij ten onrechte denkt dat de zaak niet goed in het slot getrokken wordt en daarom op dezelfde manier weer open springt.

Ik zou even kijken wat er precies gebeurt met de deurbekleding los (....)

23 jun 2009 22:39

Vandaag geprobeerd, en stangetjes zelf terug los gemaakt, maar dan blijven ze terug open springen.
Dus morgen komt mijn elektro maatje, heeft deze avond zijn huiswerk (de schema's) al komen halen.
Dus morgen misschien de oplossing.

07 jul 2009 21:05

Mannen wij zitten met de handen in het haar (ben dan ook kapper hè) :lol:
Hebben alles gecheckt en geprobeerd, maar probleem doet zich nog steeds voor. :evil:
Ook de controle kast van een kennis in mijne geplaatst, (zelfde model) maar zonder resultaat.
Mijn unit in de zijn Porsche en alles werkt en doet het dan weer normaal, draden onderling gecontroleerd en alles het zelfde aangesloten.
Dus als iemand een oplossing weet of hint, en die heb ik zelf ook hoor maar heb dan geen centrale vergrendeling meer. :wink:

08 jul 2009 14:03

doet zich het verschijnsel alleen voor bij warm weer? of altijd?

08 jul 2009 17:17

Probleem is opgelost. :ba: :ba: :ba: :ba: :ba:

08 jul 2009 17:53

jaja. en nu niet zeggen waar het aan lag? :roll:

08 jul 2009 18:14

Lagere temperatuur?

08 jul 2009 18:40

Heeft niks met temperatuur te maken, maar met het degelijke stroom circuit van Porsche met 110 massa punten en massa draden in lussen gelegd. :bang:
Plaats een reactie