Vandaag een aantal uren besteed aan het herstellen van de bediening van de rechterbuitenspiegel.
De bediening van de linkerkant gaat prima, maar sinds de aanschaf komt de rechterkant niet verder dan een droge klik. Ik heb de rechterspiegel in zijn geheel gedemonteerd. De servo is voorzien van een 4 tal kabels, Blauw/Zwart/Bruin en Wit. Als ik de blauwe en zwarte draad aansluit op een externe 12 volt bron, dan werkt de servo naar behoren. Het lijkt er dus op dat de servo in de spiegel naar behoren functioneert.
Dan blijft de bedrading over, met het Haynes Owners Workshop Manual kom ik er niet uit, hier is op pagina 300 een Current flow diagram for een 911SC uit 1981 opgenomen. Uiterst links staat de spiegelbediening (volgens mij alleen van de linkerspiegel).
Wie kan mij op weg helpen met de juiste aansluiting van het schakelaartje onder het dashboard, hier komen 3 kabels bij elkaar, waarschijnlijk 1 schakeldraad en één draad voor de linker en één voor de rechterspiegel. (kleuren en positie van de draden of nog beter een foto)
Alle info in deze is welkom, want ik WIL het vinden.
Bij voorbaat dank voor de info !