Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Vernieuwen dak 911 cabrio bouwjaar 1986

04 aug 2009 21:43

Beste Forummers,

Vandaag heeft de elektrische bediening van mijn cabriodak het begeven. Oorzaak ???.
Ik was al van plan om het dak binnenkort geheel opnieuw te laten bekleden zodat de Porsche er weer "spik en span" bijstaat.

Heeft iemand van dit forum postieve ervaringen met bedrijven welke het dak van een Porsche op een juiste wijze kan vervangen en de eventuele bediening kan herstellen. Ik woon zelf in Twello (tussen Apeldoorn en Deventer) het liefst heb ik een bedrijf welke zich hier een beetje in de omgeving bevindt.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Grtz Ozzie

Re: Vernieuwen dak 911 cabrio bouwjaar 1986

04 aug 2009 22:57

Rovako....
Hier geregeld te vinden trouwens!

05 aug 2009 9:17

Thanks Ghost Rider

Ik heb op de site van Rovako gekeken. Lijkt mij een topbedrijf.
Doordat de kap nu niet meer werkt........en het toch zo'n 135 km rijden is richting Rovako.... Dus hopen op heeeeeel mooi weer....

Is er nog iemand op dit forum welke goede ervaringen heeft met een bedrijf in de omgeving Gelderland / Twente ?.

Alvast bedankt !

05 aug 2009 18:33

Heb in Enschede bij Vredegoor een nieuw dak op mijn 993 laten zetten. Prima bedrijf, goede service en concurerende prijs. Zie http://www.autostoffeerder.nl voor meer info.

16 aug 2009 11:22

beste,
wel opletten... de meeste problemen met een elektr dak ligt gewoon aan de eindschakelaars
er worden veel te vlug de dure sturingsdozen vervangen om geld te verdienen
en dan komt het probleem gewoon weer terug :bang:
al met kennissen en vrienden mee gemaakt, rekening van 1500 a 2000€ en dan nog problemen
daarna zelf bij mijn thuis even de kapjes los gemaakt en de schakelaars een voor een juist afgesteld 8)
probleem weg en dak werkt weer normaal :cheers:
Plaats een reactie