beste liefhebbers, sinds kort gaat bij mijn 964 van '91 de spoiler niet meer omlaag heb nog geen tijd gehad om na te kijken maar heeft er iemand al problemen mee gehad? en wat is er dan meestal stuk? alvast bedankt
Als de spoiler nog wel handmatig open en dicht gaat dan is het idd vaak het relais wat Taatjen bedoelt. Gaat ie ook niet meer handmatig open en dicht dan kan het de servo motor zijn die de spoiler bediend.
ok bedankt, ga dit van de week nazien en ja jongens... de ene heeft 1 hele dure porsche en de andere heeft er meerdere maar in een lager prijs klasse ik rij graag cabrio wanneer het weer da toe laat en met een coupe als 't ff wa minder is ook ken ik nog heel wat mensen met een porsche en als ik ff kan probeer ik ze te helpen ben namelijk storingstechnieker in de machinebouw en automatisatie en bij zo een oude porsche kan je redelijk veel zelf doen als je de nodige info hebt en dank zij dit forum heb ik al heel wat geld kunnen besparen en veel zelf kunnen oplossen als ook andere mensen er mee geholpen dus van mij uit veel dank aan de mensen op dit forum die er toch steeds de tijd in steken om andere liefhebbers te helpen