2 opties mijn inziens waar sprake van kan zijn(van meest waarscijnlijk naar minst waarschijnlijk in mijn ogen):
1. Op het midden van waar de deur bevestigt zit(onderdeel nr. 65;midden tussen de twee scharnieren), zit een soort 'arm' die het aantal graden dat de deur open kan 'begrenst'. Deze zit bij het portier aan de binnenkant bevestigt(deurbekledeing etc. moet eraf om dit aan de binnenkant te zien). Wellicht is er hier een rubber doorgescheurd waardoor het armpje meer graden toelaat of iets anders verbogen/opgeschoven, zou gezien toename van 10 graden logisch kunnen zijn.
2. Er zou iets met de scharnieren kunnen zijn waar zij in aan het chassis zitten(dit moet gescheurd/verbogen/schroeven losgetrokken? zijn) en met het blote oog(zonder dingen open te halen) goed zichtbaar zijn. Dit lijkt mij veel onwaarschijnlijker.
Succes!(denk dat het het eerste is, rubbers die het armpje in deur limiteren zouden heel goed versleten/afgebroken kunnen zijn.
Ps. Iemand enig idee hoe je dit 'armpje' loskrijgt van het chassis. Op het punt waar hij aan de body vastzit, zit een pin met borgring. Echter na verwijderen van de borgring is dit armpje niet los te krijgen, doordat de pin op geen enkele manier los te krijgen is.(hoop dat jullie deze omschrijving begrijpen, betreft pin en borgring nr. 64 in tekening)
PPs.Mocht jezelf aan de deur willen sleutelen en je hebt de manual nog niet(waarvan ik deze tekening heb), dan zou ik hem als ik jou was eerst even dowloaden en even kijken hoe de deur in elkaar zit. Het is allemaal goed te doen, echter heel wat onderdelen. Zou zo even niet meer weten waar deze manual gratis te downloaden is, medeforummers?