Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

hoe monteer ik de pedaalplaat?

29 okt 2009 19:44

Hallo,
Ik heb een pedaalplaat gehaald ,bij mij zat er geen meer in
maar ik zie zo direct niet hoe ik hem moet monteren ,moet ik hiervoor veel los halen ? gas pedaal en zo ,ook lijkt de stang van de rembekrachtiging in de pad te zitten wie kan mij wat tips geven ?
auto is een 911 3.0 sc

Re: hoe monteer ik de pedaalplaat?

29 okt 2009 20:54

wat bedoel je? Het houten schot áchter je pedalen of de voetsteun links van de pedalen. Ken de term pedaalplaat niet...

29 okt 2009 21:03

Het schot achter de pedalen is te verwijderen/monteren door alleen het gaspedaal los te trekken van de bedieningsstang (op basis van ervaring met 3.2).

29 okt 2009 21:08

Afbeelding
Afbeelding

Idd. gaspedaal van het stangetje lostrekken, en rubbers van je pedalen afhalen. Heb je beter de ruimte om de pedalen door de openingen te draaien. Beetje pielen, maar lukt wel. Vergeet niet eerst de bekleding er weer op te doen en dan het stangetje weer in je gaspedaal te duwen. Dat laatste is namelijk een pokkeklusje. Je zit er niet echt lekker voor, wil niets forceren, maar kost toch beetje kracht...

29 okt 2009 22:24

Griptang op stangetje vastzetten en laten rusten op plankje, kun je zonder veel moeite het pedaal in de bevestiging drukken. :idea:
Plaats een reactie