Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

flatblades

10 nov 2009 13:22

Heeft iemand al flatblades op de porsche zitten?
Zoals de bosch aerotwin deze komen als beste uit de test.
Ik vraag me af of het mooi is,denk zelf wel dat het beter aansluit op de rondingen van de voorruit van de 911.

anton964

Re: flatblades

10 nov 2009 14:14

Volgens mij heb je niet gekeken in welke lengte flatblades leverbaar zijn :idea: :wink:

10 nov 2009 14:39

Zitten op m'n 968 (niet van bosch).....werkt prima. Zag overigens onlangs bij PCG dat alle nieuwe P's gewoon met de "ouderwetse" wissers in de showroom staan.

10 nov 2009 22:43

ik heb ze volgens mij zienb hangen in het rek maar niet zo goed opgelet.ik ga het nog eens wat beter bekijken.

gr anton964

10 nov 2009 22:46

http://www.xopc.co.uk/porsche_wiperblades.htm :salut:

11 nov 2009 0:56

Ik heb een setje besteld in de UK via Ebay, heb ze er een week op gehad en daarna meteen en set nieuwe "ouderwetse" wissers gekocht. Ik dacht ook dat deze nieuwe wissers de bolling van de ruit beter zouden volgen, dit valt echter reuze mee. Wat ze wel doen is een eigen leven leiden boven de 140 KM/h, met de name de linker wisser.
De door mij bestelde wissers waren overigens niet van Bosch.

11 nov 2009 14:27

Dat probleem had ik dus ook, heb de wisserarm iets verbogen zodat hij meer druk geeft. Maar denk ook dat een traditionele wisser de rondingen beter kan volgen.

14 nov 2009 16:23

RGJC4 schreef:Wat ze wel doen is een eigen leven leiden boven de 140 KM/h, met de name de linker wisser.

Probleem van P's t/m 964 is dat er idd weinig druk op de ruitenwissers wordt gegeven. Heb al eens gehoord dat je het probleem kan oplossen door 993 wissers te monteren.

14 nov 2009 16:59

Bert schreef:Heb al eens gehoord dat je het probleem kan oplossen door 993 wissers te monteren.

Klok en klepel :idea: :wink:

15 nov 2009 16:32

De armen heb ik al vervangen door de nieuwere versie, "het eigen leven leiden" kwam echt door de mindere constructie van de zgn flatblades.
Plaats een reactie