Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
16 feb 2010 17:20
Ik heb in de Boxster zo'n nokia carkit zitten die op de audiospeakers werkt. Heeft iemand ervaring of andere merken dan Nokia ook op deze bluetooth kit werken? En wat een K weer zeg.
16 feb 2010 17:44
nokia ck7 werkt volgens mij alleen met Nokia. Als je universeel wilt is Parrot een goede optie.
16 feb 2010 20:01
Nokia ck15 werkt op meerdere merken telefoons
16 feb 2010 22:17
Da's deze:
Hoor er veel klachten over, voornamelijk over de geluidskwaliteit aan de ándere kant van de lijn...
16 feb 2010 23:33
horn schreef:nokia ck7 werkt volgens mij alleen met Nokia. Als je universeel wilt is Parrot een goede optie.
Hij werkte in mijn Audi ook op de HTC...
16 feb 2010 23:46
Even gegoogled in de gebruiksaanwijzing...
De nokia handleiding schreef:De geavanceerde carkit is te gebruiken met elke mobiele telefoon die het Bluetooth Handsfree-profiel (Bluetooth HFP) ondersteunt.
Ik weet dat bij mijn vorige werk een aantal niet-nokia's niet op de ck7 werkten. waarom weet ik niet. de inbouwer zei ons toen dat je de ck7 alleen met een nokia goed kon gebruiken. blijkt dus niet zo te zijn kennelijk.
18 feb 2010 10:16
Horn en anderen bedankt.
Er zit inderdaad een CK7 in. Van het weekend maar even de samsung van mijn schoonmoeder proberen
. Ik ben bang dat andere merk toestellen het misschien niet doen.
18 feb 2010 10:28
Deze carkit CK7W zit al jaren in de BMW van mijn vrouw, werkt zeker op nokia, LG, SAMSUNG, Motorola!!
Beste resultaat echter met MOTOROLA en NOKIA. De samsung moest je elke keer opnieuw aanmelden, en bij de LG verbrak hij nog weleens de verbinding met de carkit.
18 feb 2010 11:03
Super bedankt voor de info.
18 feb 2010 11:05
Maar alle info samengevat gaat het dus om het juiste BT profiel - HFP in dit geval - wat door de GSM ondersteunt moet worden en niet om bepaald merken.
18 feb 2010 19:11
Ik heb nog een setje van Parrot liggen die ik in de 964 ga inbouwen... ben benieuwd naar het resultaat!
Zal ik nog een ander verloopstekker moeten hebben oid? er zit nu een Alpine in...
18 feb 2010 21:42
En een headset(koptelefoon met mic.) vanwege de herrie van een 964
Volgens mij moet je alle stekkers opnieuw aansluiten.