23 feb 2010 8:40
23 feb 2010 10:27
23 feb 2010 10:55
23 feb 2010 10:57
23 feb 2010 10:58
23 feb 2010 11:23
Patrick schreef:Geen goed tip met deze temperatuur, het kunststofachterruitje zou ik niet open willen vouwen bij deze temperatuur.
rovako schreef:tuurlijk wel heb ik ook weer wat te doen
23 feb 2010 11:28
23 feb 2010 12:17
23 feb 2010 12:33
Patrick schreef:Als je je hardtop verwijdert zal je toch je softtop moeten sluiten lijkt mij.
Ik heb het dus over sluiten.
23 feb 2010 12:47
23 feb 2010 13:42
24 feb 2010 8:25
24 feb 2010 9:54
24 feb 2010 10:42
24 feb 2010 10:43
24 feb 2010 11:24
ppp 356 schreef:Is mijn specialiteit niet, maar ik zou denken als een wagen goed voorbehandeld word, dit geen probleem mag zijn.
24 feb 2010 16:49
24 feb 2010 18:27
24 feb 2010 20:23
cabrio wim schreef:ppp 356 schreef:Is mijn specialiteit niet, maar ik zou denken als een wagen goed voorbehandeld word, dit geen probleem mag zijn.
Wedden dat het tot in het plaatwerk kruipt.
24 feb 2010 20:46
PPP356 schreef:Langs de andere kant zou ik denken, als de silicone door de laklaag kan, dan ook het pekelwater enz, verbaasd me dan dat de wagens niet gaan roesten.
24 feb 2010 21:07
24 feb 2010 21:56
cabrio wim schreef:PPP356 schreef:Langs de andere kant zou ik denken, als de silicone door de laklaag kan, dan ook het pekelwater enz, verbaasd me dan dat de wagens niet gaan roesten.
Door de pekel gaan ze inderdaad roesten, door de silicone niet, want dat stoot water en de rest af.
24 feb 2010 22:01