31 dec 2004 17:37
31 dec 2004 20:18
31 dec 2004 21:11
31 dec 2004 21:49
01 jan 2005 14:15
01 jan 2005 14:26
Of heb je als je in een Donkervoort rijd een uitgbebrand wrak zoals laatst die schaatser (kan weer ff niet op schaatser zn naam komen) in zn persverklaring zei.
01 jan 2005 14:30
02 jan 2005 19:06
christian schreef:De gele led van de tractieschakelaar licht even op wanneer ik in een put of over een hobbel rij met flinke snelheid. Is dat normaal?
15 jan 2005 22:26
16 jan 2005 1:18
christian schreef:Bedankt voor de duidelijke uitleg Eric.
Misschien weet je toevallig ook of het geen kwaad kan dat de controlelampjes van ABS en 4wDrive incl. de gele led van de tractieschakelaar pas uitgaan na enkele minuten rijden?
16 jan 2005 1:27
16 jan 2005 1:32
christian schreef:bij mij duurt het zeker 3 minuten
16 jan 2005 1:33
16 jan 2005 8:15
Jan A. (964 C4) schreef:Staat het niet in het boekje?
16 jan 2005 9:20
16 jan 2005 10:48
16 jan 2005 11:20
16 jan 2005 15:26
993_4S schreef:Jan A. (964 C4) schreef:Staat het niet in het boekje?
Ja, maar dat is in het duits (gepikt uit een ander draadje )
16 jan 2005 21:31
christian schreef:Misschien weet je toevallig ook of het geen kwaad kan dat de controlelampjes van ABS en 4wDrive incl. de gele led van de tractieschakelaar pas uitgaan na enkele minuten rijden?
christian schreef:bij mij duurt het zeker 3 minuten
Renntech schreef:De lampjes van dit systeem gaan pas uit nadat alle componenten in orde bevonden zijn door de computer. (de centale informatiegever)
Als je de auto op contact zet branden er diverse lampjes, dus ook die van de ABS en PDAS. Met het op contact zetten gaat ook de drukpomp voor de benodigde druk voor rembekrachtiger en de vierwielaandrijving werken. Als de druk op 180 bar is gekomen schakelt de pomp uit. Deze pomp geeft dat zoem geluid voor onder in de kofferruimte.