Iemand enig idee wat ik de puist is naast mijn middenconsole? Ik heb de optiecodes van mijn Boxster allemaal achterhaald maar daar staat deze "telefoon unit dinges" niet tussen. Wat kan ik er trouwens nu mee? -eruithalen -bluetooth link leggen met een "moderne" of oude telefoon -telefoonhoorn erop aan sluiten
eruit slopen en bluetooth monteren. mijn voorkeur is zo min mogelijk steuntjes, zwanenhalzen, beugeltjes en houders in mijn auto maar het jouw auto, dus je kan er ook een blikjeshouder op monteren...
Ik had ook zo'n telefoonconsole in mijn Boxster..maar eruit laten halen en ipv de console een origineel afdekconsole geplaatst, dus alsof je geen telefoonconsole zou hebben...het is origineel, je kan altijd terug..maar het kost 400 euro (leer als op dashboard).
volgens mij wel..ik zou het eens na kunnen zoeken, maar volgens mij staat bij mij op de optielijst de telefoonhouder zelf (dus de unit) als optie en in leer (was wss extra betalen...)
@barolo horn paulie mark, Bedankt voor jullie antwoorden en foto's. Heb net een nieuwe telefoon (HTC touc pro2) en ga ff kijken of ik die lang wil gebruiken. Als die me bevalt dan ga ik eventueel een Brodit in laten bouwen.
Ik zou gewoon een BT Parrot kit laten inbouwen. Daar kan je volgende telefoon ook gewoon op en je hebt geen lelijke armpjes, zwanenhalzen of steuntjes in je interieur. Een 12V acculader in je dashboardkastje voor als je telefoon bijna leeg is en klaar ben je... Het is dat je al die radio etc hebt, want ik opteer tegenwoordig voor een 1din navi - radio- mp3 - BT apparaat. Gewoon bellen over de boxen en verder geen accessoires in het zicht...
Leuk Toestel die HTC Pro2. Alleen een beetje zwaar en helaas met Windows Mobile. Horn is een Bellie en dan is BT het beste. Ik ben niet zo'n bellie maar zit wel in de auto te twitteren en dan kan je beter een houder hebben.
Da's waar. Ben een bellie (overigens sinds twee maanden veel minder een belly... , maar dat terzijde...). Twitteren is aan mij niet besteed, net als hyves en een waveboard...
We asked some of our friends to film their favorite tweets. We didn't care how they did it. They could read it. They could act it. They could do it with puppets. Whatever they wanted. The only rules were it had to be a tweet written by someone else and it had to contain the entire tweet and nothing but the tweet.