Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

3e Remlicht 944 type II

02 maart 2010 18:18

Hallo,

Ik mag volgende week eindelijk mijn 1e Porsche in ontvangst nemen :lol:
Het is een volledig gerestaureerde 944 type II. Carrosserie opnieuw gespoten, velgen gespoten, interieur opgeknapt en versnellingsbak vervangen.

Maar nu heb ik een vraagje, esthetisch misschien niet zo mooi, maar wel veilig. :drive: Ik heb het over een 3e remlicht.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Aansluiten en aanzicht? L:at maar horen.

Groeten,

Ruud

Re: 3e Remlicht 944 type II

02 maart 2010 18:20

Gefeliciteerd en welkom!

Volgens mij kun je zo'n ding tegen het glas plakken (vanaf de binnenzijde uiteraard)

02 maart 2010 18:21

... voor het gezicht zou ik er eentje aan de binnenzijde van de achterruit monteren .. van daar kan je ook redelijk makkelijk naar de kabelboom of 1 van de achterlichten om de boel aan te sluiten :idea:

02 maart 2010 19:32

Thanks voor de tips!

Denk dat ik het remlicht net boven de spoiler plak aan de binnenkant van het raam.
Alleen even kijken hoe ik de bekabeling ga verzorgen... Is een groot raam, en wil nergens een kabel zien lopen.

Iets voor de zaterdag :D

Groet,

Ruud

02 maart 2010 19:34

Ik zou het derde remlicht zo hoog mogelijk plakken - kan je de kabel naar de linker C-stijl brengen - daar waar (doorgaans) ook de kabel van de ruitenwisser zit :idea:

02 maart 2010 19:42

Goed idee om de kabel via de c-stijl te laten lopen.
Dat kan dus via de ruitenwisser kabel?

Ik krijg de auto volgende week pas, maar zo krijg ik mijn "to do list" wel vol :ba:

Groet

02 maart 2010 19:44

Ik had 1 draad over in die kabel .. met 'n beetje handigheid zou je die kunnen gebruiken ...

Je kan ook de hele ruitenwisser verwijderen ... heb je 4 draden over :mrgreen:

03 maart 2010 9:44

zit bij het origineel 3e remlicht hetzelfde, 3 draden lopen naar de achterwisser, twee naar het 3e remlicht, onderin de linker wielbak worden ze aangesloten

03 maart 2010 18:14

Ik heb het derde remlicht hoog in het midden(als hij er niet steeds afdonderd :evil: )

laag op de spoiler is het weggegooid geld dan zie je hem bijna niet en als je wat in je kofferbak vervoerd beschadig je het remlichtbalkje :shock: Ik heb draadje doorgetroken naar een van de remlichten en werkt prima :thumleft:

Tevens zijn mijn remlichten net naast de lichtbak verplaatst wat een grotere opbrengst van de remlichten geeft ivm de kleine remlichtjes van de 944 zie foto

Afbeelding
Plaats een reactie