Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

ruitenwisser 964

09 maart 2010 11:19

mijn ruitenwisser van mijn 964 blijven aanstaan . als ik het contact uitzet stoppen ze pas. als ik het contact dan weer aanzet blijven ze uit. zodra ik ze weer aanzet gaan ze niet meer uit. alleen middels het contact.

heeft iemand hier ervaring mee

Re: ruitenwisser

09 maart 2010 12:44

stalkje (hendeltje achter je stuur) voor de ruitenwissers maakt waarschijnlijk geen goed contact meer. Als je handig bent kan je dat zelf wel vervangen. Als je dat niet bent, zoals ik, zal je dat moeten laten doen.

09 maart 2010 14:56

is het een kwestie van schoonmaken of moet ik echt iets vervangen.

09 maart 2010 15:27

ik hoop dat je begrijpt dat dat een beetje lastig te zien is vanaf hier. Hij kan de geest gegeven hebben (zijn toch auto's van een jaar of 20 oud) of hij kan vies zijn. Ik denk dat hij de geest gegeven heeft.

Maar als je je stuur voor je monitor houdt kan ik wellicht wat meer zien... :cheesy:

Re: ruitenwisser 964

09 maart 2010 18:04

Wat ik in dat geval wel eens doe is met een spuitbusje luchtdruk tussen de contacten spuiten... (compressor kan ook)

09 maart 2010 18:08

bekend euveltje, de stokjes aan het stuur.

09 maart 2010 18:16

Zou het niet iets icm de accu & DME kunnen zijn, wolf? :wink:

09 maart 2010 18:45

horn schreef:ik hoop dat je begrijpt dat dat een beetje lastig te zien is vanaf hier. Maar als je je stuur voor je monitor houdt kan ik wellicht wat meer zien... :cheesy:

:mrgreen: tranen over de wangen!
Plaats een reactie