Vandaag
de remblokken achter vervangen en gelijk de claxon gerepareerd, dwz afgesteld.
Eerst rechter voorwiel eraf, binnen spatbord eraf en de claxon gedemonteerd.
Even met de multimeter gecontroleerd of ik spanning op de draden had en dat was OK. Toen de luchthoorns op de acculader gezet en.... helemaal niks doen. Volgens de link die Horn gepost heeft kan je de hoorns afstellen dmv een klein boutje bovenop de hoorns. Eerst een stuk tegen de klok indraaien en dan met stroom op de hoorns weer terug met de klok mee draaien totdat ze weer herrie beginnen te maken. Ik weet niet hoe het gebeurd is maar ze waren dus gewoon "verlopen"
De boel weer gemonteerd en klaar....., we kunnen weer toeteren. Ik zag trouwens naast de 2 luchthoorns ook een "gewone" claxon zitten
Weet iemand waarom de 964 een "dubbel" systeem heeft
EDIT: Ik zie op de foto die Rob heeft gepost geen claxon zitten die ik bedoel maar wel de draden ervan hangen (denk ik)