Kaartje niet gevonden, is zoek, of gewoonweg niet afgegeven bij aflevering
( Dealer weet echter wel raad hiermee, dus...die TIP is correct !! THX !!)
maar, wat is er allemaal al wel gebeurd?
Ik heb Serienummer vanaf alarmanlage( onder passagiersstoel) afgelezen, en geprobeerd om die code in te voeren, Ik heb een schrijven uit werkplaatshandboek hoe dat moet
Is afgelopen donderdag niet gelukt; ...... druk ik dus de auto, na wat probeersels met sleutels in contact, zoals iedere "einde werkdag" terug in de werkplaats; de accupool was toen al losgenomen, sleutel in contact ivm mechanische blokkering stuurslot...kom ik vrijdagmorgen bij de auto, wat denk je.........
Auto zat hermetisch op slot, beide sleutels en handzenders in de auto, evenals de map, waar toen nog(vermoedelijk) de moedersleutel in zat met ontbrekende kaartje( die er achteraf gezien niet in zat
Ik heb dus moeten inbreken in mijn eigen 911; hoe dat gaat? met engelengeduld, 1,2 mtr draadeinde 5 mm, en veel geluk
Ik heb een cabrio dus via het zijraam, ben ik met het draadeinde doorgedrongen tot aan de contactsleutel, heb deze weten terug te draaien tot in de 0- positie, eruit getrokken, naar het zijraam gehengeld en voila, 4 uur later had ik mijn sleutels terug ( ze waren "onderweg" ook nog 3x van de draadstang afgevallen
)
Afspraak staat nu bij de Dealer om Alarm grondig na te kijken, auto gaat vandaag naar de Porsche werkplaats toe, ze hebben het e erg druk, dus ik moet nog wel een paar dagen wachten op het gewenste resultaat
THX voor alle bruikbae tip's !!
Groet
Martin