04 jan 2005 21:29
04 jan 2005 21:46
04 jan 2005 22:35
17 jan 2005 23:02
horn schreef:911 - ik heb een cdr 22 in mijn 964 liggen. Werkt gewoon, no problemo. De snelheidsafhankelijke volumeregeling werkt niet. Wat verder een nadeeltje is, is dat de cdr 22 in de boxster onder een andere hoek gemonteerd zit dan in een 964 of 993. Dat heeft tot gevolg dat het net lijkt of je scherm heel zachtjes 'oplicht'. Je ziet het in het donker allemaal perfect, maar overdag een stuk minder. Ik heb ermee leren leven, want het ziet er wel kek uit.
18 jan 2005 0:38
18 jan 2005 0:47
Vinny schreef:horn schreef:911 - ik heb een cdr 22 in mijn 964 liggen. Werkt gewoon, no problemo. De snelheidsafhankelijke volumeregeling werkt niet. Wat verder een nadeeltje is, is dat de cdr 22 in de boxster onder een andere hoek gemonteerd zit dan in een 964 of 993. Dat heeft tot gevolg dat het net lijkt of je scherm heel zachtjes 'oplicht'. Je ziet het in het donker allemaal perfect, maar overdag een stuk minder. Ik heb ermee leren leven, want het ziet er wel kek uit.
Maar dat kan wel gefikst worden hoor Horn.
Zeker in jou auto moet dat kunnen werken.
Even uitzoeken maar het kan.
18 jan 2005 22:04
Nine-eleven schreef:Vinny schreef:horn schreef:911 - ik heb een cdr 22 in mijn 964 liggen. Werkt gewoon, no problemo. De snelheidsafhankelijke volumeregeling werkt niet. Wat verder een nadeeltje is, is dat de cdr 22 in de boxster onder een andere hoek gemonteerd zit dan in een 964 of 993. Dat heeft tot gevolg dat het net lijkt of je scherm heel zachtjes 'oplicht'. Je ziet het in het donker allemaal perfect, maar overdag een stuk minder. Ik heb ermee leren leven, want het ziet er wel kek uit.
Horn, ik heb zelf de originele P soundpakket speakers in m'n hoedeplank en ik moet zeggen dat deze prima klinken EN betaalbaar. Als je wilt kan je komen luisteren.
Vinny, dat "fiksen" bedoel je daar de snelheidsafhankelijke volumeregeling mee of een betere lichtopbrengst van de CDR-22 display.
Ik heb inmiddels ook deze radio/cd en overdag is deze visueel niet te volgen.
19 jan 2005 10:19
23 jan 2005 15:18
Kevin schreef:Vinny, werkt dat gewoon via de snelheidspuls?
25 jan 2005 21:08
Vinny schreef:horn schreef:911 - ik heb een cdr 22 in mijn 964 liggen. Werkt gewoon, no problemo. De snelheidsafhankelijke volumeregeling werkt niet. Wat verder een nadeeltje is, is dat de cdr 22 in de boxster onder een andere hoek gemonteerd zit dan in een 964 of 993. Dat heeft tot gevolg dat het net lijkt of je scherm heel zachtjes 'oplicht'. Je ziet het in het donker allemaal perfect, maar overdag een stuk minder. Ik heb ermee leren leven, want het ziet er wel kek uit.
25 jan 2005 21:27
Vinny schreef:Kevin schreef:Vinny, werkt dat gewoon via de snelheidspuls?
Vaak wel.
en dan op Pin 1 van de Iso.
Altans dat is zo bij de meeste beckers.
25 jan 2005 21:47
25 jan 2005 22:12
Nine-eleven schreef:Enne, tja die display is overdag wel errug donker, niet te lezen dus. Heb ik wellicht iets niet goed ingesteld of is dit ut?
Is hier uberhaupt nog iets aan te doen
25 jan 2005 23:46
Nine-eleven schreef:Ik heb inmiddels een CDR-22 voor in mijn 993
Werkt perfect en ziet er top uit, ik vind zo'n moderne "blink blink" radio niet zo passen in een 993. Maar ok, das persoonlijk.
Vinnie, ik ben wel in voor die snelheidsafhankelijke volumeregeling, laat maar ff weten waar het signaal vandaan te halen en waar aan te sluiten.
alvast thankzz.
Enne, tja die display is overdag wel errug donker, niet te lezen dus.
Heb ik wellicht iets niet goed ingesteld of is dit ut?
Is hier uberhaupt nog iets aan te doen
26 jan 2005 23:54
14 feb 2005 0:57
Olaf schreef:Vinny schreef:Kevin schreef:Vinny, werkt dat gewoon via de snelheidspuls?
Vaak wel.
en dan op Pin 1 van de Iso.
Altans dat is zo bij de meeste beckers.
Da's wel een interesante optie
* waar wordt de snelheidspuls afgetakt ?
* werkt dat ook bij een CDR22 ?
14 feb 2005 20:23
Vinny schreef:Nine-eleven schreef:Vinny schreef:horn schreef:911 - ik heb een cdr 22 in mijn 964 liggen. Werkt gewoon, no problemo. De snelheidsafhankelijke volumeregeling werkt niet. Wat verder een nadeeltje is, is dat de cdr 22 in de boxster onder een andere hoek gemonteerd zit dan in een 964 of 993. Dat heeft tot gevolg dat het net lijkt of je scherm heel zachtjes 'oplicht'. Je ziet het in het donker allemaal perfect, maar overdag een stuk minder.
Vinny, dat "fiksen" bedoel je daar de snelheidsafhankelijke volumeregeling mee of een betere lichtopbrengst van de CDR-22 display.
Ik heb inmiddels ook deze radio/cd en overdag is deze visueel niet te volgen.
Ik bedoel dan de snelheidsafhankelijke volumeregeling.
Als de radio dat kan kan ik het zo aansluiten.
Ti's altijd ff zoeken maar geen probleem.
En ik weet het niet als jij je lampjes aan zet veranderd dan ook je display ?
Zo ja wat is beter met lampen aan of uit.
14 feb 2005 20:42
14 feb 2005 20:53
Jurgen schreef:. Wat is het voordeel/meerwaarde van een CDR-22 tov. een CR-21? En is mijn radio standaard voor mijn auto?
14 feb 2005 21:00
ome piet schreef:Jurgen schreef:. Wat is het voordeel/meerwaarde van een CDR-22 tov. een CR-21? En is mijn radio standaard voor mijn auto?
Meerwaarde lijkt me de CD speler .....en ja standaard want ik heb ook n CR-21 ''flutding''
14 feb 2005 21:05
Jurgen schreef:Ik heb dit eens zitten lezen en ben wel nieuwsgierig geworden ; ik heb een CR-21 in mijn auto zitten, met snelheidsafhankelijke volumeregeling, terwijl jullie blijkbaar graag een CDR-22 willen, maar dit niet altijd (schijnbaar) kan met snelheidsafh. vol. regeling. Wat is het voordeel/meerwaarde van een CDR-22 tov. een CR-21? En is mijn radio standaard voor mijn auto?
14 feb 2005 21:12
Nine-eleven schreef:Jurgen schreef:Ik heb dit eens zitten lezen en ben wel nieuwsgierig geworden ; ik heb een CR-21 in mijn auto zitten, met snelheidsafhankelijke volumeregeling, terwijl jullie blijkbaar graag een CDR-22 willen, maar dit niet altijd (schijnbaar) kan met snelheidsafh. vol. regeling. Wat is het voordeel/meerwaarde van een CDR-22 tov. een CR-21? En is mijn radio standaard voor mijn auto?
Het ging mij er om een originele Porsche (Becker) radio / cd-speler in mijn P te willen monteren, er zat nog een Blaupunkt radio/cass speler in.
De CDR-22 wordt regelmatig te koop aangeboden, veelal door P rijders die een origineel navigatiesysteem gaan monteren.
Vandaar mijn keuze en de vraag.
14 feb 2005 21:12
14 feb 2005 21:17
14 feb 2005 21:25