20 apr 2010 17:50
20 apr 2010 22:51
22 apr 2010 14:54
24 apr 2010 20:42
24 apr 2010 21:05
24 apr 2010 21:30
24 apr 2010 22:04
24 apr 2010 23:05
wolf schreef:oh maar er is een hele hoop kennis betreffende de 996 motoren. dat de bakken ook ranzig zijn is echter nieuw voor me.
http://tinyurl.com/2ea6yzd kijk nou 3 miljoen hits.
25 apr 2010 21:00
26 apr 2010 12:57
Robbe schreef:Het heeft niets te maken met hoe je de bak behandelt als deze koud is, aangezien voorzichtig en netjes opschakelen juist averechts werkt. Wat meestal helpt is juist stevig en fors de gang inleggen, iets dat normaliter niet overeenstemt met netjes schakelen.
07 sep 2010 15:00
07 sep 2010 15:29
07 sep 2010 15:37
01 nov 2010 22:09
01 nov 2010 22:21
01 nov 2010 22:23
Maarten schreef:En welk onderdeeltje was het precies?
02 nov 2010 7:56
02 nov 2010 10:17
02 nov 2010 13:37
Robbe schreef:Een klein specialistisch onderdeeltje , niet in Nederland verkrijgbaar, maakte het verschil, en de bak hoefde niet eens er weer onderuit, laat staan dat deze weer open moest.
Dus heb je in je 996 of boxter ook het probleem dat de 2 soms eruitschiet naar neutraal (en weet niemand in NL de oplossing ), wanhoop niet, het is relatief eenvoudig te verhelpen!
02 nov 2010 16:48
Wees dus blij dat er hier een oplossing voor jouw probleem is
02 nov 2010 20:25
02 nov 2010 20:51
02 nov 2010 21:33
02 nov 2010 22:05
02 nov 2010 22:20