Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
25 apr 2010 10:28
ik ben een 911 RS (1973) aan het bouwen. Nu heb ik een 1/2 rolkooi/beugel geplaatst (boven de achter bank). Ik zou hier graag de gordels aan vast maken.
Heeft iemand hier ervaring mee? Het liefts zou ik de gordels om de rolbeugel slaan dmv een lus en daarna de ogen vast zetten op de hoedenplank.
Zijn standaard gordels dan lang genoeg? wat zouden jullie adviseren, 3/4/5 punts??
Wat zijn de beste bevestigspunten voor de andere bevestegingsogen van de gordel?
bedankt voor de reacties
25 apr 2010 11:17
Wat voor 'n rolbeugel heb je - dat je ze daar omheen kan slaan
Je kan de gordels vastzetten aan de heupgordel bevestiging van de achterzitjes - of bijvoorbeeld zoals op
deze foto ..
.. zelf doe ik het op 'n andere manier
... maar dat zien jullie ooit nog wel eens
Google is you best friend
25 apr 2010 20:01
ik heb een rollbar van Custom Cages.
Naast de diagonale is er ook een extra pijp om de gordels aan vast te zetten.
Hoe ga jij de gordels dan vast zetten?
25 apr 2010 20:06
Aha .. je hebt dus geen 73'er RS look rolkooi
.. maakt dan toch ook niet meer uit wat voor gordels je gebruikt en hoe je ze vast zet
Als je die dwarspijp er toch in hebt zitten - zou ik die lekker gebruiken om je gordels aan vast te knopen .. scheelt je boren in de koets en evt. APK afkeur als je ze op de bevestiging(shoek) van de achterzitjes zet
25 apr 2010 21:09
Gewoon alleen om de dwarsbalk 'wikkelen'
Hoe korter de schouderbanden, hoe minder ze kunnen oprekken in geval van een impact
Check even of er voorzieningen op de dwarsbalk zijn die voorkomen dat je gordels gaan schuiven
http://www.schroth.de/infos/EinbauAnleitung/