Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
26 apr 2010 14:24
Ik vroeg mij of je de deuren ook kan openen (central deurvergrendeling) als je geen stroom hebt, accu losgekoppeld? Het betreft een porsche 911 Carrera 3.2 1987.
Als mijn auto langere tijd staat overweeg ik een stroomonderbreker te gebruiken, maar moet dan wel de deuren kunnen openen en sluiten.
Alvast bedankt.
Guido
26 apr 2010 14:27
Bij 'n Carrera 3.2 kan je op z'n minst de rijders of bij-rijders deur gewoon openen en sluiten met de sleutel .. als je geen stroom hebt
27 apr 2010 2:12
Weet je dat zeker?
Ik zet de mijne altijd weg met de accupool los.
De deuren kunnen wel worden geopend met de sleutel, maar zonder spanning kunnen ze niet meer op slot.
Moet dus altijd eerst de deuren op slot zetten en vervolgens de accu los halen en de kofferdeksel sluiten.
27 apr 2010 7:48
Misschien niet beide, maar wel als laatste de linker met sleutel sluiten
En daarvoor de rechter van binnen met de draaiknop gesloten?...
27 apr 2010 9:57
Intersound schreef:Weet je dat zeker?
Ik zet de mijne altijd weg met de accupool los.
De deuren kunnen wel worden geopend met de sleutel, maar zonder spanning kunnen ze niet meer op slot.
Moet dus altijd eerst de deuren op slot zetten en vervolgens de accu los halen en de kofferdeksel sluiten.
Klopt wat je schrijft, zijn verschillende types, zonder spanning gaat mijne ook niet op slot, maar enkel los.
Dit komt omdat ze later geen vork meer gebruikt hebben, maar alleen een pin.
27 apr 2010 16:44
Ook zonder stroom kan ik, zoals Olaf ook al memoreert, beide deuren openen en sluiten.