Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Radio doet vreemd

09 jan 2005 13:25

Sinds enkele dagen doet de radio in mijn P. vreemd. Hij schakelt zichzelf nl. regelmatig in. Bij ingeschakeld contact begin de radio regelmatig te spelen. Wanneer je hem dan weer uitschakelt gaat hij soms na korte tijd weer aan. Soms echter ook weer niet. Het gaat om een Kenwood. Iemand bekend met dit euvel?

Re: Radio

09 jan 2005 13:32

WdePundert schreef:Sinds enkele dagen doet de radio in mijn P. vreemd. Hij schakelt zichzelf nl. regelmatig in. Bij ingeschakeld contact begin de radio regelmatig te spelen. Wanneer je hem dan weer uitschakelt gaat hij soms na korte tijd weer aan. Soms echter ook weer niet. Het gaat om een Kenwood. Iemand bekend met dit euvel?

Misschien eens een Becker proberen? :roll: :wink:

09 jan 2005 13:50

WdePundert schreef:Soms echter ook weer niet. Het gaat om een Kenwood.Iemand bekend met dit euvel?

... kan inwendig en uitwendig zijn ... ik denk aan een los contact .... ff uitbouwen en alle aansluitingen controleren ..

Blijft het "geheugen" wel in de radio :?:

Olaf -watmoetjeuberhauptmeteenradioineen911?-

09 jan 2005 14:02

Olaf schreef:... kan inwendig en uitwendig zijn ... ik denk aan een los contact .... ff uitbouwen en alle aansluitingen controleren ..

Het geheugen blijft gewoon in tact.

09 jan 2005 14:04

WdePundert schreef:
Olaf schreef:... kan inwendig en uitwendig zijn ... ik denk aan een los contact .... ff uitbouwen en alle aansluitingen controleren ..

Lijkt mij een uitdagende kwestie voor Vinny 944, die heeft dat volgens mij zo opgelost. :wink: :idea:

09 jan 2005 15:39

Ivo964C2 schreef:
WdePundert schreef:

Lijkt mij een uitdagende kwestie voor Vinny 944, die heeft dat volgens mij zo opgelost. :wink: :idea:

Zou maar zo kunnen natuurlijk.

10 jan 2005 18:58

Ivo964C2 schreef:
WdePundert schreef:Sinds enkele dagen doet de radio in mijn P. vreemd. Hij schakelt zichzelf nl. regelmatig in. Bij ingeschakeld contact begin de radio regelmatig te spelen. Wanneer je hem dan weer uitschakelt gaat hij soms na korte tijd weer aan. Soms echter ook weer niet. Het gaat om een Kenwood. Iemand bekend met dit euvel?

Misschien eens een Becker proberen? :roll: :wink:

Daar verschillen de meningen ook over
Zie hier......

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... ght=becker

10 jan 2005 21:20

Klapfrontje? 99% zeker dat het de flat-cable is. Kost los 30 euro, laten maken kom je rond de 80.

10 jan 2005 22:10

Kevin schreef:Klapfrontje? 99% zeker dat het de flat-cable is. Kost los 30 euro, laten maken kom je rond de 80.

Nee zo duur ben ik niet. :lol:

11 jan 2005 20:03

Yep,heb ik ook aleens aan het handje gehad !!

Een elektriker heeft dit zo opgelost,ik helaas niet ff wegbrengen
en weer sound in de P :wink:
Plaats een reactie