Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
01 mei 2010 23:10
hoi gasten , gisteren heb ik mijn recaro zetel terug gaan ophalen na reparatie bij kustom creations , snelle en zeer mooie service , gouden tip voor wie ooit iets te laten repareren heeft, bij mij is de vullen terug hervuld van de lendensteun en daar ook het leder vervangen en dit op 2 dagen tijd , als dat geen service is
02 mei 2010 9:02
Waar blijven de fauto's?
02 mei 2010 9:10
Koen levert prima werk, kijk maar naar mijn zetels en de rest.
02 mei 2010 10:21
hier heb je al voorbeelden se , ik ken er niks van om hier foto's te zetten , ikke en pc da gaat ni goed samen
merci he wim
02 mei 2010 10:34
Ik denk dat ik ze niet laat herbekleden, vind dat oude en gebruikte wel mooi bij zo'n ouwetje, maar als ze echt kapot gaan wel natuurlijk!
02 mei 2010 10:58
FLitser, Het is juist de bedoeling als jij hier melding maakt van bepaalde projecten, dat jij een paar foto's vooraf en een paar achteraf plaatst.
Kijk maar eens bij Terrum.
viewtopic.php?f=23&t=16507PS: Ennuh van ik kan dat niet vertaal ik als ik heb er geen zin in. Een foto maken en plaatsen is errug eenvoudig.
02 mei 2010 11:09
@cabrio wim: ziet er super uit!!! onbescheiden vraagje, wat kost nou zo iets?
02 mei 2010 11:20
barolo schreef:FLitser, Het is juist de bedoeling als jij hier melding maakt van bepaalde projecten, dat jij een paar foto's vooraf en een paar achteraf plaatst.
Kijk maar eens bij Terrum.
viewtopic.php?f=23&t=16507PS: Ennuh van ik kan dat niet vertaal ik als ik heb er geen zin in. Een foto maken en plaatsen is errug eenvoudig.
kan dat dus echt niet he foto's plaatsen, heb zelf mijn avatar door iemand anders laten doen , ben er een leek in
02 mei 2010 11:30
Zelfs leken kunnen een account aanmaken bij
http://photobucket.com/Foto's uploaden en dan Copy & Paste op het PorscheForum. Niks ingewikkelds.