Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

996 met CDR32, Iphone met Tomtom carkit werkt dit ?

03 mei 2010 23:01

IK heb een 996 met CDR32 radio en een Iphone 3GS met TomTom navigatie voor Iphone.

Is er iemand die ervaring heeft met volgende combinatie of een andere suggestie heeft die met zekerheid werkt.

Ik wens de Tomtom carkit houder met GPS versterker aan te schaffen en tegelijk alle audio van de Iphone zowel ipod muziek als navigatie instructies te proberen via mijn CDR32 te laten afspelen.

De enige oplossing lijkt mij op de CDR32 de Solisto Basic aan te sluiten met 3,5 mm audio connector waarop ik de 3,5 mm audio connector van de Tomtom carkit houder zou aansluiten.

Ik weet echter niet of die combinatie werkt voor zowel de gesproken navigatie als de ipod functie van de Iphone 3GS.

Heeft iemand ervaring met dergelijke combinatie, of heeft iemand andere suggesties?

Christophe

Re: 996 met CDR32, Iphone met Tomtom carkit werkt dit ?

04 mei 2010 9:24

Welkom..Zoekfunctie al gebruikt? Ik kan me herinneren dat dit al eens is langsgekomen..

Overigens wordt een voorstelrondje gewaardeerd door de meesten, zie onder 'Even voorstellen'.

04 mei 2010 13:41

iPhone kun je beter met een Solisto Extra ipv de Basic aansluiten op de CDR; dan laadt ook de accu op.

Het audio van apps (uitzendinggemist, TomTom, youtube etc) wordt weergegeven via de dezelfde audiopoort als de iPod functie.

04 mei 2010 15:12

heb je daar geen "adaptertje "bij nodig ?

04 mei 2010 22:22

Zie ondertussen mijn voorstelling met foto's.

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar heb niet echt gevonden wat ik zocht.

Ik heb de solisto basic erbij geplaatst omdat indien ik de iphone in de tomtom houder plaats dan wordt de iphone opgeladen via de tomtom houder en de cigarette aansteker.

De audio kan dan in principe enkel uit de speaker van de Tomtom houder of via de 3,5 mm jack vanuit de tomtomhouder naar de solisto, alleen weet ik niet of het werkt.

Zal nog eens zoeken op het forum als er mensen zijn die hier ervaring mee hebben

04 mei 2010 23:19

PB-tje ...
Plaats een reactie