11 jan 2005 21:32
11 jan 2005 21:46
11 jan 2005 21:55
rob964.c4 schreef:beste martijn 964 c4
een gloeidraad of spiraal lijkt mij meer iets van een diesel.
volgens mij is dit dus niet voor en porsche,maar ik ben geen expert dus leer graag wat bij.
jouw porsche heeft al twee bougies per cilinder kan met niet voorstellen als het zou kunnen dat het het geld waard is.
groet rob964.c4
11 jan 2005 22:38
11 jan 2005 22:42
11 jan 2005 22:52
11 jan 2005 22:55
RS-R schreef:rob964.c4 schreef:beste martijn 964 c4
een gloeidraad of spiraal lijkt mij meer iets van een diesel.
volgens mij is dit dus niet voor en porsche,maar ik ben geen expert dus leer graag wat bij.
jouw porsche heeft al twee bougies per cilinder kan met niet voorstellen als het zou kunnen dat het het geld waard is.
groet rob964.c4
Nou Rob,.
typisch verhaal van de klok en de klepel
Hittedraad-conversie bestaat wel degelijk.
Levert ook aardig wat pk's op.
http://www.jarke.de/porsche/964powermeasurement.htm
LM220 is o.a hittedraad- conversie.
Info:
http://www.cartronic-motorsport.de/pors ... lm220.html
Maar misschien komt Jeroen nog wel met wat feiten op de proppen.
11 jan 2005 23:04
RS-R schreef:Maar misschien komt Jeroen nog wel met wat feiten op de proppen.
11 jan 2005 23:12
11 jan 2005 23:27
RS-R schreef:Je geeft zelf het juiste antwoord.
"hittedraad-luchtmeter.
11 jan 2005 23:38
RS-R schreef:Mikuni's eenvoudiger en beter.
11 jan 2005 23:45
11 jan 2005 23:58
11 jan 2005 23:59
12 jan 2005 0:02
12 jan 2005 0:13
12 jan 2005 18:14
martijn 964 C4 schreef:Hallo Porsche forum specialisten,
Ik heb laatst ergens iets opgevangen over meer vermogen halen uit je blok door een " gloeidraad of spiraal " ???
Kan iemand mij hier meer over vertellen.
Hoe, wat, waar en wat kost gemiddels zoiets.
Heb zelf een 964 C4 uit '89.
Alvast bedankt voor de info.
Martijn.
12 jan 2005 22:04
Beltar schreef: bij mijn 996 ondervond ik een licht 'inhouden' rond 5000 rpm
12 jan 2005 22:13
12 jan 2005 22:34
RS-R schreef:John, Beltar had een kapotte LMM.
12 jan 2005 23:49
13 jan 2005 1:24
lindemans schreef:Dirkie zn DME was na de knoppen na Cartronic ombouw....EUR 900 oid...
13 jan 2005 1:53
13 jan 2005 2:00
lindemans schreef:Slecht engineeren vind ik dat...
13 jan 2005 7:08