Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
30 jun 2010 10:57
Wil ik vanmorgen mijn 964 uit de garage halen om hem voor het eerst mee te nemen naar mijn werk (collega's wilden die bolide nu wel eens zien) omdat ie einde dag naar de garage moet voor wat service en verbetering aan het onderstel en onderhoud. Doet ie het niet
Zondag nog gebruikt, nu hartstikke dood, vermoedelijk accu overleden. Gebeld met dealert. Geen probleem, die stelde onmiddelijk voor dat ik een een monteur op kon pikken en die krijgt hem wel weer aan de praat en neemt hem dan mee. Dat noem ik dan weer service
30 jun 2010 10:58
Is ook een goede dealert.
30 jun 2010 10:58
top service. welke dealert?
overigens: als je auto het niet doet, hoe ga je dan een monteur oppikken? achter op de fiets?
30 jun 2010 11:01
Een Porsche is toch om een leuke dame op te pikken?
Ieder zijn meug...
30 jun 2010 11:28
en in het vervolg aan de druppellader hangen ter behoud van je accu...
30 jun 2010 11:30
horn schreef:top service. welke dealert?
Gokje, PCG?
30 jun 2010 11:52
mark996 schreef:en in het vervolg aan de druppellader hangen ter behoud van je accu...
Daar behoud je de accu niet mee hoor.
Maar alleen de lekstroom problemen blijven zo een beetje onopgemerkt.
30 jun 2010 11:56
ik dacht dat het steeds ontladen van zo'n accu (doordat de P een paar weken stilstaat), slecht was voor een accu? En dat je dit zou kunnen voorkomen door het aansluiten van een lader..
30 jun 2010 12:00
die monteur pik ik op met de leasert
Nee geen PCG, maar Motron.
30 jun 2010 12:45
Is Motron nu ook al Porsche dealer? Wordt druk daar in de regio.
30 jun 2010 13:29
in 2-3 dagen een dooie accu? blijf me verbazen over de enorme hoeveelheid accuproblemen.... en winters is het niet....
30 jun 2010 13:31
Dashboardlampje misschien blijven branden?.....
30 jun 2010 14:52
mark996 schreef:ik dacht dat het steeds ontladen van zo'n accu (doordat de P een paar weken stilstaat), slecht was voor een accu?
Ontlaad normaal niet zo vlug hoor zonder lekstroom.
Klink misschien raar, maar wij hebben er eentje op stalling staan, en die stond stil sinds oktober met accu erop, dus niks los gekoppeld.
Toen er 2 weken iemand naar kwam kijken, starten en lopen.
Stond wel mooi droog en in goede vorst beveiligde garage.
30 jun 2010 15:25
en alarm uit zeker? Die van mij redt het ongeveer 5-6 weken zonder lader met het alarm ingeschakeld (in garage), maar dan heeft ie weinig meer over..
30 jun 2010 15:32
wolf schreef:in 2-3 dagen een dooie accu? blijf me verbazen over de enorme hoeveelheid accuproblemen.... en winters is het niet....
volgens mij is de hitte slechter voor de levens duur van de accu dan de kou,
wel merk je pas dat de accu slecht is door de hitte als je bij kou extra start cpiciteit nodig hebt
30 jun 2010 16:36
mark996 schreef: Die van mij redt het ongeveer 5-6 weken zonder lader met het alarm ingeschakeld (in garage)
Dat is toch beter dan van zondag tot woensdag en dan leeg.
Dus zijn probleem is accu op, of lekstroom.
30 jun 2010 16:45
wat probleem is weet ik niet, lekstroom of accu kaduk. Maar inmiddels is de auto meegenomen en haal ik hem maandag wel weer op. En klopt wat hier boven wordt gezegd, accu's kunnen in de winter problemen geven, maar kapot gaan doen ze vooral bij warmte.
Was 1e keer sinds dat ik hem heb, dus vermoed dat het accu kaduk is. Heb hem nu 2 maanden en in die 2 maanden heeft ie ook wel eens een week of langer stil gestaan.
Volg
30 jun 2010 16:54
Gelijk een Bosch Silver ingooien, werkt bij mij naar volle tevredenheid..
30 jun 2010 17:05
porsche964 schreef:Maar inmiddels is de auto meegenomen en haal ik hem maandag wel weer op.
Als je belt of hij klaar is, even voor de zekerheid ook het kenteken checken. Voor je het weet rij je voor niks...
30 jun 2010 21:56
rob964.c4 schreef:volgens mij is de hitte slechter voor de levens duur van de accu dan de kou,
wel merk je pas dat de accu slecht is door de hitte als je bij kou extra start cpiciteit nodig hebt
Helemaal juist!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.