Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Tesla ervaring

12 jul 2010 11:58

Afgelopen weekend in de Tesla mogen rijden. Wat een ervaring !!! Heb in heel wat snelle wagens mogen rijden maar dit slaat echt nergens op, gewoon gevaarlijk. In iets meer dan 3 sec. naar de 100 ! Bij 210 km/u houdt het op en de actieradius is ook niet geweldig maar die acceleratie !!!!
Vreemd ook om zo weg te spuiten en (bijna) geen geluid te horen.
Het was fantastisch!
Laatst bijgewerkt door porscheware op 12 jul 2010 13:01, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Tesla ervaring

12 jul 2010 12:14

Gaaf. Waar? In NL?
Volg het merk al een tijdje, senior VP is een studiegenoot. Ben benieuwd wat het zal worden.

12 jul 2010 12:27

Heb er ook in gereden. Mijn zwager mocht hem een weekend hebben. Brute acceleratie, matige remmen.

12 jul 2010 12:42

Ja die remmen viel me ook op, mijn 964 remt beter iig.

12 jul 2010 12:49

porscheware schreef:Afgelopen weekend in de Tesla mogen rijden. Wat een ervaring !!! Heb in heel wat snelle wagens mogen rijden maar dit slaat echt nergens op, gewoon gevaarlijk. In iets meer dan 3 sec. naar de 0 !

dat doet ie van mij binnen de seconde :scratch:

12 jul 2010 12:57

Ik was onlangs al eens een -zwarte- Tesla tegengekomen, wist daarvoor niet dat ze al in Nederland zijn.

12 jul 2010 13:00

Enkele maanden geleden ook in mogen sturen. Die acceleratie is geweldig en daar kan geen brandstofmotor tegen op. Zelfs de Pagani vond ik daarin minder spectaculair. Vooral het feit dat het tot tegen de 200 gewoon blijft dooracceleren alsof je in een raket zit. Wel erg verslavend en ik ben om. Laat de electro generatie maar komen :mrgreen:

12 jul 2010 13:16

Pas om als het elc. net meer dan de normale 16 amps kan geven. Zonder speciale aanpassingen duurt het opladen 30 uur!

12 jul 2010 14:07

Tom80 schreef:Ik was onlangs al eens een -zwarte- Tesla tegengekomen, wist daarvoor niet dat ze al in Nederland zijn.

Staat er op de gracht ook een (met een eigen gereserveerde pp (!!!)). Ziet er geinig uit maar de miljeuvriendelijkheid is natuurlijk 0,0.
Plaats een reactie