Ietwat off-topic omdat het niet voor mijn P bedoeld is maar voor twee brommerframes..
Ik ben bezig met de restauratie van twee klassieke viertakt Honda C50 scooters en daar wil ik de frames en overige onderdelen voor laten stralen (en na inspectie en eventuele reparatie laten spuiten). Nu heb ik al diverse adressen gemaild maar dit is allemaal te klein voor hen.
Wie o wie weet hier een geschikt iemand voor? Bij voorkeur Amsterdam en omgeving. Onderstaand een foto van één van de twee frames.
Zoekfunctie maakt me niets wijzer, dus wat bedoel je..?
Re: Zand/parelstralen
27 jul 2010 21:32
Bedoelde eigenlijk dat het belachelijk is, dat die bedrijven dit niet willen doen. Dus dacht met die (rebus) tekens, ik zwijg en kijk maar eens op onze link als idee. Moet oppassen dat ik niet teveel reclame maak. Maar klik maar eens op onderstaande link, dan zie je waar we ook aan bezig zijn. Dus jammer dat je zo ver weg woont.
Ik heb mijn '76 vespa frame en wat plaatwerk van mijn 911 laten stralen in badhoevedorp bij Metaal reiniging Badhoevedorp. Snel en goed. http://www.metaalreiniging.nl/
Het zijn wel "niet jippie maar stralen" typjes, maar leveren goed werk voor een redelijke prijs.