Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

locatie knipperlichten op voorschermen 964

26 aug 2010 14:02

Beste medeforummers,

Wil graag de kleine knipperlichten op de voorschermen van mijn 964 (origineel usa, dus zonder knipperlichten op voorschermen) installeren. Op zich geen uitdaging verwacht ik, enkel kan ik nergens de exacte locatie vinden in manuals, internet, fora.

Weet iemand een link, of de exacte maten voor de plaatsbepaling van de kleine knipperlichten op de schermen links en rechtsvoor (zoals deze er ook zijn voor bijvoorbeeld het carrera logo op de motorklep). Heb toevallig geen 964 row(rest of world t.o.v. usa) in de buurt staan waarvan ik alles zo kan opmeten :cry:

Voor de duidelijkheid. Het betreft de locatie van deze (kleine) knipperlichten:
Afbeelding

Re: locatie knipperlichten op voorschermen 964

26 aug 2010 14:11

Onderkant deur verticaal 39cm en 10cm vanaf spatbord horizontaal.

Dit vanuit midden grote gat voor rubber doorvoer.

26 aug 2010 23:03

Wim errug bedankt!

spatbord, daar bedoel je mee het spatbord in de voorwielkast? Dus middelpunt van het gat voor de zijpinker is op 39 cm hoogte(t.o.v. Onderkant deur), en vanaf daar is het horizontaal 10 cm tot de uitholling voor het voorwiel? (even voor de zekerheid, voordat ik verkeerd boor)

Kale metaal van de gaatjes voorzie ik overigens van een laagje speciale epoxy anti roest en daarna lak.

Had ik al gezegd dat ik heel tevreden was met metaal herstelwerk van de zoon van wim :mrgreen:

26 aug 2010 23:21

Ik zal misschien één van de weinigen zijn hier maar voorschermen zonder knippers erin ziet er toch veel strakker uit?

26 aug 2010 23:29

die jongen wil speciaal europese look eric :wink:

27 aug 2010 0:22

Ik zal misschien één van de weinigen zijn hier maar voorschermen zonder knippers erin ziet er toch veel strakker uit?

++1 8)

27 aug 2010 0:39

Inderdaad :!:

... en als je ze er al op wilt zetten -- neem dan in iedergeval niet die van 'n Golf I :idea: :wink:

27 aug 2010 10:21

Afbeelding

10cm is wel middel gat wat te boren is.

:salut:

27 aug 2010 19:02

Dank u Wim :res:
Plaats een reactie